Birkin Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg bestilte min CE/LE fra cdon.com, og har ennå ikke fått noen mail. Trodde også det sa CDON først, men det står Spaceworld Bra for meg, kjett for de som bestilte defra Hvis dette da ikke gjelder alle :/ Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Holder det ikke å dra en tur på elkjøp samme dag som det blir lansert? Så stort spill at det blir utsolgt første dag blir det da vel ikke? (selvom det er drittbra spill). Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 vel nei siden de har fått trykka opp en del kopier vil det ikke bli utsolgt vil jeg tro, er tross alt et spill for fansen! bare hør med din nærmeste butikk hvor mange de får inn osv Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Seriøst pass dekk for internet det ligger så SJUKT mye spoilere rundt omkring. Jeg visste om noen av de, altså hadde spekulasjoner, men det her er vilt bra! Gled dere! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg snakket i dag med min lokale Spaceworld forretning, og de har ikke hørt noe om at MGS 4 er forsinket. De regner fortsatt med å få det inn til release. Men de sier også at de den siste tiden har hatt problemer med leveransene sine. Tror at dette ordner seg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Seriøst pass dekk for internet det ligger så SJUKT mye spoilere rundt omkring. Jeg visste om noen av de, altså hadde spekulasjoner, men det her er vilt bra! Gled dere! Hvorfor glede oss? Det er ingen her som gjør sånt Takk for advarselen though, håper absoluttspill får sin leveranse tidlig Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 første gang jeg bestiller fra absoluttspill, håper det er solide greier, need mgs 4 now!!! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Noen som har bestilt fra CDON før? Jeg har gjort det, men husker ingenting om hvor lang tid det tok. Sooo, hvor lang tid pleier det å ta fra det blir sendt til det ankommer? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 CDON har vært gode på sine leveringer, etter mine få erfaringer med butikken. Tre dager har det tatt for meg, men forvent deg variasjoner alt ettersom hvor man bor. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Østlandet, og jeg tror CDON Norge har lageret sitt i Oslo-området om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Så at ryktene om en 360-utgivelse har gjenoppblusset på nettet. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Det stemmer ikke overhodet og kommer aldri til å skje heller. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Østlandet, og jeg tror CDON Norge har lageret sitt i Oslo-området om jeg ikke tar helt feil. Bor selv i Lillehammer, det tar vel ikke allverden med tid da? Lillehammer ligger omtrent 2 og en halv time fra Oslo, husker jeg rett. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har alltid fått mine spill på releasedato fra cdon, og jeg bor oppi nord. Absoluttspill skal også ha skryt for å klare dette. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Veldig fin butikk å gjøre handel med ja, god service, de er pålitelig og raske. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Mener å ha hørt at CDON har sitt lager i Sverige jeg. Og jeg har bestilt flere ganger fra både cdon og absoluttspill, i snitt er as en dag raskere. Jeg bor i Stavanger området. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Vet ikke om jeg nevnte det i denne tråden, men da jeg forhåndsbestilte mgs3 hos cdon fikk jeg spillet 1-2 dager før release. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) første gang jeg bestiller fra absoluttspill, håper det er solide greier, need mgs 4 now!!! Var det ved tilfeldighet, eller var det ein godt gjennomtenkt post? Endret 8. juni 2008 av Mala Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Kanskje noen heldige venter MGS4 i postkassa allerede i morra? Jeg gikk på tre uker fri for en halvtime siden så det hadde passet utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå