Birkin Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Merkelig, når jeg åpna browsern på PS3'n var forsida avbilde med et 16+ på seg. Men er ikke helt forbausa, når jeg har sett hva Raging Raven kan gjøre :/ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Noen synes den var morsom mens andre mener det var respektløst og patetisk. Hiver meg på det sistnevnte. Endret 4. juni 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 så jævla idiotisk, rasistiske kommentarer som det er helt smakløst Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hahaha, så morsomt! En som er Japansk snakker ikke flytende engelsk. Hohohoho! Tragisk... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Anbefaler alle som ikke ønsker og få MGS4 spoilet for seg før release om å være ekstra varsomme på div. forum, kommentarseksjoner på spillnyhetssider etc. I følge The Sixth Axis har MGS4 lekket i Australia, og endingen har blitt postet på bl.a. div. spill-walkthroughsider... Endret 5. juni 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Fikk mail fra spaceworld om følgende: Hei, Vi har nå fått beskjed om at Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Special Edition PS3 dessverre er ca 1 til 2 dager forsinket til Norge. Vi vil sende ut spillene på tirsdag/onsdag neste uke ( uke 24 ). Vi beklager denne ulempen, de aller fleste vil motta spillet torsdag/fredag neste uke. Hvis du ikke har forhåndsbestilt spillet, og fortsatt mottar denne eposten, kan du se bort i fra denne. Mvh Spaceworld Kundeservice Bryr meg egentlig ikke så veldig my om det, har ikke ps3 enda og må prioritere andre ting før ps3:p Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 skal ikke ha noe røpet for meg, hvem enn som gjør det får et spark mellom bena hardt:P Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Fikk mail fra spaceworld om følgende: Hei, Vi har nå fått beskjed om at Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Special Edition PS3 dessverre er ca 1 til 2 dager forsinket til Norge. Vi vil sende ut spillene på tirsdag/onsdag neste uke ( uke 24 ). Vi beklager denne ulempen, de aller fleste vil motta spillet torsdag/fredag neste uke. Hvis du ikke har forhåndsbestilt spillet, og fortsatt mottar denne eposten, kan du se bort i fra denne. Mvh Spaceworld Kundeservice Bryr meg egentlig ikke så veldig my om det, har ikke ps3 enda og må prioritere andre ting før ps3:p Hva med oss som har forhåndsbestilt i butikken da? Får vi fortsatt hentet det på torsdag tror dere? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg tror at det ikke skal ha noe å si for oss som har bestilt i butikken. Det er vel to forskjellige leveranser som blir sendt/lagret. Men om det er hele leveransen til Norge/Spaceworld som er blitt forsinket vil dette selvsagt slå ut for alle. Jeg hørte i dag at Spaceworld har hatt problemer med å få sine produkter levert grunnet forsinkede leveranser og lignende. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Uaktuelt ass. Ingenting skal stoppe denne karen. Da kjøper jeg den vanlige versjonen et annet sted, og selger den når jeg får min LE. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Håper virkelig at Absoluttspill får sendt spillet to dager før utgivelsen slik de pleier. Da får jeg spillet dagen før utgivelse. Dagen før utgivelsen er dessuten også den dagen jeg leverer inn min siste eksamen for semesteret. Dvs. at jeg kan gå rett fra eksamen til MGS4 og sommerferie! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg bestilte min CE/LE fra cdon.com, og har ennå ikke fått noen mail. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Uaktuelt ass. Ingenting skal stoppe denne karen. Da kjøper jeg den vanlige versjonen et annet sted, og selger den når jeg får min LE. Så sant så sant. Har ventet lenge på denne tittelen så jeg tror nok at det får gå ut over lommeboken om LE ikke dukker opp i tide. Finn.no eller qxl.no er en fin ting det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Anbefaler alle å holde seg langt pokker de aller fleste forums snart, det er INGEN GARANTI for at det ikke kommer noen idioter innom dette forumet også og poster f.eks endingen av spillet. Å se på "thread topics" hjelper heller lite, da det kan alltid maskeres med noe man tror er helt "ufarlig". Blir nesten redd her jeg sitter, vi har ventet på det her i en del år, å få spoilet hele shiten rett før vi går i gang ville ha vært katastrofalt. Stakkars de som skal på nattåpningen, kommer garantert et rasshøl som skriker ut slutten av spillet, dog lever nok han ikke lenge i det tilfellet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg kommer opp til eksamen i morgen, så da blir det nok å jobbe med den helt til den er på tirsdag. Fra og med i morgen kommer jeg til å holde meg unna forum ... inkludert dette. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 btw snakka med Absoluttspill, sålangt har de nok av spill til folk som har bestillt, så no worries:) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 btw snakka med Absoluttspill, sålangt har de nok av spill til folk som har bestillt, så no worries:) Høres bra ut. Bestilte ganske tidlig, så har uansett ikke vært bekymret. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Faen! Jeg tror kanskje jeg kom i skade for å lese en spoiler. Drev å leste meg opp på MGSwikien da jeg leste om Otacon. Plutselig hadde jeg lest noen greier om ham og Snake som ikke har skjedd i tidligere spill . Det virket ganske tullete og søkt det jeg leste, så jeg håper på at dette bare var noe tull, noe fra et av spinn-off spillene. La dette være en advarsel for alle her. Spilere kan være over alt! Jeg håper ved Guds navn at dette ikke har noe med historien i MGS4 å gjøre Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jepp, da er det en PSP på vei til meg i posten. Så da lurer jeg på om noen her på bruket har erfaringer med Portable Ops? Vil jeg, som er en stor fan, få noe ut av historien? Eller er det bare tull, laget for å melke serien for penger? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Spør du meg er det melking ... Det er et av de beste PSPspillene, men ikke et MGS-spill etter min mening. Kanskje ikke fullt så ille som Acid-spillene, men ikke på langt nær så godt som MGS123. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå