The Stig Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Cutscenes blir det nok av ja - i.flg IGN anmeldelsen er omtrent halvparten av spillet cutscenes. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det kommer ikke til å være noen scener som er 90 minutter lange slik som mange tydeligvis tror. Mest sannsynlig er det nærmere en time enn halvannen time. Og tar jeg ikke helt feil, så har enmelderen som uttalte en slike lenge på enkelte scener, skal ha vært en overdrivelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det blei fort avkreftet dette med 90 min lange mellomsekvenser ja. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Var Grey Fox mørkhudet? Jeg mener, han så jo temlig blek ut i MGS1 da han først vise frem ansiktet sitt, men han hadde jo stemmen til en afroamerikaner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Godt spørsmål det der, for det slo meg faktisk ikkje på direkten sist gjennomspilling. Under eksperimentene tok de kanskje ein Michael Jackson? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var Grey Fox mørkhudet? Jeg mener, han så jo temlig blek ut i MGS1 da han først vise frem ansiktet sitt, men han hadde jo stemmen til en afroamerikaner. Gray Fox = God Han er hvit, du ser det i MG2. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Du ser det i MG2? I MG2 kan du ikke se om det faktisk er Solid Snake, eller bare Trond Giske på vei til homseparty Synes det er litt rart at han da har fått samme stemme som the DARPA chief, som jo er afroamerikaner. Kanskje det var et økonomisk spørsmål. Uansett. Grey Fox = God ... completely agree. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du, de som ansetter disse skuepillerne ser nok ikke så mye på hudfarge, men hører kun på stemmene. Under kan du se hvordan Grey fox så ut i MG2, og er ikke Grey fox med i Portable Ops også? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Sant det. Null var jo Grey Fox, og han var jo hvit. Uansett litt merkelig valgt av stemme. Portable OPS gikk rett inn det ene øret og ut det andre. Var det slik at Kojima ikke hadde noe nevneverdig med det spillet å gjøre? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Syns ikke stemma var så merkelig jeg. Ja, det var han samme som hadde DARPA Chief sin stemme, men den blir brukt på to forskjellige måter. Men når sant skal sies, så kommer stemmen til Vamp fra en afroamerikaner. Oh så vidt jeg vet, de eneste spillene Kojima ikke har vært med er de non-canon spillene som Snake's Revenge osv. Endret 3. juni 2008 av Birkin Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Men når sant skal sies, så kommer stemmen til Vamp fra en afroamerikaner. Latinoamerikaner Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vurderer og skaffe meg MGS4. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Han er fortsatt svart Sorry, tenkte på mannen han er basert på jeg. My bad. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dere jeg lurer på en ting, men teamer ocelot og bigboss seg sammen, og hvorfor turner bigboss bad? Og en annen ting, er dere bare meg som er mest spent på hva slags rolle Raiden har i firern, kan nesten ikke vente xD Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Big Boss og Ocelot? Du mener Liquid og Ocelot? Ocelot får som kjent underarmen kappet av i MGS1. Han får senere transplantert Liquids arm, hvilket resultarer i at Liquid kan opperere gjennom Ocelot. Slik vi så i MGS2. I MGS4 skal han visst ha tatt over Ocelots kropp totalt, slik at det er Liquid i Ocelots kropp, med Ocelots stemme. Spør du meg er dette litt søkt, og noe vi kunne klart oss uten. Det finnes grenser, selv for Kojima. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 KK, uansett, hvorfor blir bigboss slem da? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 KK, uansett, hvorfor blir bigboss slem da? Slem? Blir han så slem da? Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Å? Har jeg misforstått totalt, trodde Snake slo Bigboss i de gamle MGS spillene, som jeg ikke har spilt noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå