Erasus Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg håper alle har sett denne: Obligatorisk for alle som har spilt MGS. Haha, evig bra. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Yes Yiddo ... Når følger jeg i dine fotspor her. Har nettopp begynt å spille MGS1 nå, satser på å være ferdig med det og MGS2 i løpet av uken. Da kan ingenting stoppe meg . Alle dere som skal spille gjennom nå, husk å se på briefingen i hovedmenyen før dere starter MGS1. Nyttig å få med seg. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ble ferdig med MGS3 den 21. april. Grunnen til at jeg vet det er fordi MGO beta'n skulle komme den dagen. Tror ikke jeg gidder å spille gjennom serien en gang til før MGS4, føler meg ganske refreshed på det meste. Når jeg derimot skaffer meg en PSP og Portable Ops, skal alt spilles igjennom en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 <når kommer mgs4 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 <når kommer mgs4 12. juni er fastsatt release-date Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Spørsmål anngående MGO Er det mulig å ha mic-chatting bare mellom laget? Når jeg spilte beta'n, kunne alle høre på. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Denne er også morsom xD http://www.starterupsteve.com/flash/html/m...r_retards.shtml Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Skal ikke den nye bonusround og retrospective komme i dag? Det er jo søndag. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Skal ikke den nye bonusround og retrospective komme i dag? Det er jo søndag. Jeg tror den er der nå Endret 1. juni 2008 av HelteTeigen Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror at det bare er Bonus Round som er lagt ut til nå. Jeg har ikke sett retrospective på siden deres hvertfall. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Og der var endelig Bundelen i boks, 12. juni kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Kult med bonus round som kom nå, særlig de bonusene som vises på siden. Blant annet er jo stamina bar byttet ut med to nye bars, "psyche" og "stress". Ettersom jeg er usikker på om dette er allment kjent, skriver jeg det i spoiler. Psyche - denne avhenger av hvorvidt du blir skutt på, miljøet du sloss i, antall fiender ol. Psyken blir skjerpet i kamp, men synker gradvis om du ikke foretar deg noe spesielt. Psyken kan "forbedres" ved å titte på et herreblad. Hvor treffsikker snake er, avhenger også av psyken. Stress - mye det samme som psyche, men fungerer omtrent omvendt. I hovedsak er det om å gjøre å holde denne nede, da Snake kan få problemer om stressnivået går for høyt. Treffsikkerhet avhenger også av hvor stresset han er - jeg antar at jo høyere stress, jo dårligere treffer man. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hørest kult ut, og kan bli bra hvis det er gjenomført riktig. Vi blir vel ikke nødt til å spise for å overleve denne gangen? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Tviler. Tror ikke det er så mye mat å finne "ON THE BATTLEFIELD" if you get me Samme med Shadow Moses og de andre stedene. Tipper denne er posta før, men poster den allikevæl. Hvis den er det, beklager jeg. Gamereactor.se review Liker det her Grafik: 9Spelbarhet: 10 Ljud: 10 Hållbarhet: 9 Vårt betyg: 9/10 Plus: Härlig action, spännande smygmoment, underbara bossar, svincool design, fantastiskt ljud, bra tempo Minus: Väl långa mellansekvenser, långa spelavbrott Endret 2. juni 2008 av Birkin Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Bare lurte på en ting, følger MGO sammen med MGS4? Kommer antaglig å spille MGO litt hvis det følger med, men kommer alldri i verden til å evt kjøpe det... Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, men du må kjøpe addons og slik for å få med alt. Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 I present you, Metal Gear Yotsuba ! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Uff, den var bare slitsom. Lenke til kommentar
Eareshel Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Da hadde jeg vært på Spaceworld og bestilt limited edition! Det blir dritfett!! 90 min cutscenes? Bring it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå