kristoga Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Planen fra myndighetenes side var å injisere Snake fra starten. Det myndighetene ikke visste om var at Naomi gjore noe med viruset rett før hun injiserte det i ham. DARPA chief døde ikke av Fox-Die, men det gjore han som hadde kledd seg ut som ham "Decoy Octepus". DARPA Chief døde av torturen han ble utsatt for: "You fool, you've killed him"- "I'm sorry boss, his mental shielding was very strong", eller noe slikt ... Ja, det var sånn det var ja Jeg gleder meg sykt til 4'ern nå! Blir herlig å få servert siste kapittel, der alle spørsmål blir besvart. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 SPOILERSPOILER Mange vet vel at spillet har blitt leaka. Er visst en anna dude som også har fått tak i det. Se bilde på egen risiko, selvom det er en mini-spoiler. http://img125.imageshack.us/img125/3603/snakeid0.jpg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Helst ikke legg ut spoilere fra fireren her folksens. Da blir det vanskelig å diskutere fremover. Spoilere fra tidligere spill er selvsagt mer enn velkommene Endret 29. mai 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Joa, men en liten warning ved siden av skader ingen. Bare skriv svar i [ skjul] [ /skjul] så kan vi diskutere det hvis noen vil Endret 29. mai 2008 av Birkin Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Helst ikke. Spoilere fra fireren er ikke formålstjenende da det er fokuset på viktige hendelser fra de foregående spillene, som er viktige for å forstå fireren, denne tråden er ment for. Når folk er ferdig med fireren kan vi jo selvsagt diskutere historiens utvikling her. Du kan jo starte en ny tråd for spoilere? Endret 29. mai 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Greit greit. Skjønner Må nesten respektere det Men tror ikke jeg lager en ny thread for det. Er ikke så keen på å få blockbuster spoilers. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 @ kristoge ; Okei, eg begynte virkelig å lure ser du. Eg var av den beinharde typen da eg fullførte det igjen for litt over ein mnd. siden altså Lenke til kommentar
Yiddo Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Er enig med Jorchi .. ser ingen grunn til å diskutere eventuelle MGS4-spoilere her. Men man må jo gjerne starte en egen tråd for dette, så kan de som ikke klarer å holde seg diskutere i den =) Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Åååh, sitter å leser her. Har vært fan av MGS siden MGS 2 kom ut. Har ikke spilt MGS 1 ennå. Har flere ganger vurderte å kjøpe Twin Snakes på GC, men har aldri orket. Håper det kommer ut på PSN engang i nær fremtid. Vurdere om jeg skal tørke støvet av PS2-en og fyre opp Sons of liberty. Prøvde å komme igang med spillet for en stund siden, men følte jeg var lei starten, har sett den så mange ganger, synd, for da orker jeg liksom aldri å spille gjennom det for å komme skikkelig igang, det og det faktumet at Snake er 1000 ganger kulere en Raiden. Gleder meg knall mye til å spille MGS4. Må nok campe hjemme hos foreldra mine, så jeg kan spille på 42'' dems Spillet blir jo selvsagt mye penere i HD. GLEDER MEG! Om jeg finner MGS 1 til Playstaion, kan jeg spille den på PS3 da? Endret 29. mai 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
Yiddo Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Om jeg finner MGS 1 til Playstaion, kan jeg spille den på PS3 da? Dette avhenger vel av om du har 60gb eller 40gb-versjonen av PS3. Har du førstnevnte kan du spille PsOne og Ps2-spill, da den er bakoverkompitabel (noe ikke 40gb er). Hvis ikke må du anskaffe deg en PsOne eller PS2 med originale MGS1, da jeg vil fraråde deg på det sterkeste å rote deg bort i Twin Snakes på noen som helst måte (se på det som en skikkelig burugle du finner på byen - det frister der og da, men du vil bli umåtelig skuffet når du er ferdig og rusen er på vei ut) Hadde jeg kjent deg skulle du gledelig fått låne min PsOne og MGS1, da jeg unner alle MGSfans å spille dette fantastiske spillet =) Edit: ser i noen tråder her at noen påstår de får spilt MGS1 på PS340gb. dette er noe jeg skal teste ut UMIDDELBART! Endret 29. mai 2008 av Yiddo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Bare så det er klart, alle ps3-maskiner, inklusive 40GB, støtter ps1-spill. Og btw, selv om Twin Snakes ikke anses å være like bra som orginalen, er forskjellen mellom dem bare uvesnentlige detaljer som i det store og hele ikke betyr noe. Man får akkurat samme spillopplevese og historien er selvfølgelig prikk lik. Vil påstå at de fleste som ikke har spilt MGS1 vil få en bedre spillopplevelse med Twin Snakes bare grunnet grafikken. Endret 29. mai 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Agg Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 SPOILERSPOILER Mange vet vel at spillet har blitt leaka. Er visst en anna dude som også har fått tak i det. Se bilde på egen risiko, selvom det er en mini-spoiler. http://img125.imageshack.us/img125/3603/snakeid0.jpg Ingen spoiler, bare en "god" gammel fake... Jungelen er fra Crysis, nærmere bestemt dette bildet, og Snake er bare klippet og limt fra et av screenshotene fra MGS4. Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Har nå tenkt å se gjennom alle videoklippa til MGS 1, 2 og 3 for å friske opp hukommelsen litt, da jeg har videoer hvor alle klippa er satt sammen Og ja, jeg har spilt gjennom alle spilla tidligere, men orker ikke spilla de på nytt, nøyer meg bare med filmene denne gangen Men er det best å se gjennom spilla i den rekkegølgen spilla ble utgitt, eller i den rekkefølgen handlingen utspiller seg? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg låner heller bort mitt eksamplar av MGS1, enn at påtroppende MGSfans skal måtte spille Twin Snakes. Twin Snakes er fordervet spør du meg. Disse filmene dere ser, inneholder de også codecsamtalene, eller er det bare cutscenes? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hmm , okei takk. Greit å være sikker. Kanskje jeg skal prøve å få taki Twin Snakes, og låne GC til brodern. Burde komme meg gjennom det spillet engang. Jorchi, lyst å låne det bort litt? Endret 29. mai 2008 av Entertainment Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Disse filmene dere ser, inneholder de også codecsamtalene, eller er det bare cutscenes? De inneholder også codecsamtalene Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Også de som ikke er obligatoriske? Det blir jo i såfall en veldig lang film ... Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Også de som ikke er obligatoriske? Det blir jo i såfall en veldig lang film ... Akkurat det er jeg litt usikker på faktisk, men tviler Blir en ganske lang film ja. Hvert spill er delt inn i 4 deler, og hver del er på over 1 time, men Snake Eater ser jeg gjennom DVD-en som fulgte med Subsistence versjonen Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) http://ps3.ign.com/articles/877/877611p3.html 9.9 av ign Uk ikke så ille det da http://www.eurogamer.net/article.php?artic...3797&page=3 og 8/10 eurogamer fare for spoilere i begge anmeldelsene !!!!! Endret 30. mai 2008 av aoottis24 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Når satser folk på å starte gjennomspilling av de tidligere spillene før den 12.? Selv har jeg fri helt frem til 12., kun avbrutt av muntlig eksamen fra 06.-10. Får vel starte med MGS1 til uken, og satse på å være ferdig med MGS2 før fredagen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå