Szmekken Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Supert takk . Ble hvertfall litt klokere. Vet at jeg har visst dette før, men jeg glemmer med tiden. Det er litt synd. Gleder meg til å starte på MGS2 i morgen, lenge siden jeg rundet det nå. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Tanker chapter er beste delen x) Husker jeg ropte WTF tusen ganger når jeg ikke fikk spille som snake gjennom spillet XD Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Driver å spiller MGS2 nå. Fy faen så gøy det er å tulle med folka i B2 Shell 1 med Stealth. AIen er en klassiker. Har imidlertid et spørsmål ... Hvis Colonel kun er en AI fra GW i hele Sons Of Liberty, hva gjør han i mellomtiden? Han er jo i MGS4. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Driver å spiller MGS2 nå. Fy faen så gøy det er å tulle med folka i B2 Shell 1 med Stealth. AIen er en klassiker. Har imidlertid et spørsmål ... Hvis Colonel kun er en AI fra GW i hele Sons Of Liberty, hva gjør han i mellomtiden? Han er jo i MGS4. Nå får du et svar fra en ganske så full mgs-fan som nettopp kom hjem fra nyttårsfest, så ikke ta mine ord for salt fisk hvis det ikke gir mening, men jeg tror vi kan si det slik at det er det ingen som vet, i og med at MGS4 tross alt ikke er git ut enda, og vi ikke kjenner historien. Kjenner vi Hideo rett settes det nok av tilsammen en god halvtimes codecprat som tar for seg hva Campbell har drevet med siden sist. AI'en i SOL var jo ikke "The" Campbell, men rett og slett bare nettopp en AI basert på ham i hele det store virtuelle komplottet den biten av SOL var. Parallellt med dette har nok den ekte Campbell bedrevet sitt, men hva dette er er enten uten betydning, eller så får vi vite det i MGS4. Godt nytt år <med forbehold om at jeg har uteglemt noen detaljer her nå> Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Da var jeg ferdig med Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty. Wow, jeg er målløs. Jeg hadde glemt hvilket mesterverk dette faktisk er! Dette er spillet som gjør alle andre dataspill til infantile leketøy! Her tar Kojima opp et så til de grader aktuelt tema i dagens samfunn. Om grensene mellom virkelighet og fiksjon, den enkeltes subjektive opplevde virkelighet og den reelle. Kontroversen rundt det etisk problematiske tema genforskning er også representert på en utrolig god måte. Nei, jeg gir meg ende over! Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal føle ... Jeg føler meg overveldet, forvirret, fornøyd, sårbar og irritert på en gang. Jeg innser nå at jeg selv etter sikkert 20-30 fullførte ganger med spillet, ikke var fullstendig inneforstått med spillets særs innviklede tema. For å fremstå som veldig arrogant, vil jeg også tørre å påstå at veldig mange av dere som tror dere har forstått det totalt der ute, tar feil. Hadde det ikke vært for 2 og 3bi, med all puggingen av introner, eksoner, stamceller og rRNA-polymerase, ville jeg aldri forstått spillet som nå. Jeg har visst hvertfall en ting å takke biologi lærerinnen min for . Hideo Kojima er er GENI, en uslepen diamant, og det er i grunn merkelig at han ikke er blitt oppdaget av folk utenfor spillbransjen. Jeg har fått min åpenbaring i kveld! Endret 2. januar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jorchi! Nå får du meg snart til å dra til england å hente spillene mine i stedet for å vente på at Royal Mail og posten skal bringe disse perlene til meg. Så snart de kommer så skal MGS1,2 og 3 spilles gjennom. Og det med respekt for spillet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 AMEN, og vi skal diskutere det opp og ned siden! :!: Det er du som het "mgsfan" eller noe slikt om jeg ikke husker feil? Da har du kanskje litt ansiennitet på skuldrene når det kommer til MGS? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hmmm Sons of Liberty står og skinner av seg sjøl der oppe i hylla.. Kanskje jeg skulle ta og fyre det opp etter gammelt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 AMEN, og vi skal diskutere det opp og ned siden! :!: Det er du som het "mgsfan" eller noe slikt om jeg ikke husker feil? Da har du kanskje litt ansiennitet på skuldrene når det kommer til MGS? Het Mgs før ja Har nok rundet Mgs, Sons of Liberty og Snake Eater en del ganger. Men føler at jeg må spille gjennom dem alle for å kunne diskutere dem igjen. Man glemmer alt for fort.. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Dette er spillet som gjør alle andre dataspill til infantile leketøy! -Kanskje den enkeltsetningen jeg har sett som best beskriver spillet noen gang MGS2 er definitivt det største som har skjedd spillhistorien rent storymessig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Har nok rundet Mgs, Sons of Liberty og Snake Eater en del ganger. Men føler at jeg må spille gjennom dem alle for å kunne diskutere dem igjen. Man glemmer alt for fort.. Sant nok, det er det som er problemet mitt også. Nå skal jeg spille gjennom Twin Snakes, for å få med meg Metal Gear Solids (1998) innhold en geng til. Er i grunn ingen stor fan av denne remaken, men det begynner å bli en stund siden jeg spilte den og. Dette er spillet som gjør alle andre dataspill til infantile leketøy! -Kanskje den enkeltsetningen jeg har sett som best beskriver spillet noen gang MGS2 er definitivt det største som har skjedd spillhistorien rent storymessig. Hehe, jeg ser det ble litt mye rødvin i går ... Men budskapet mitt var jo klart; Ingen over, ingen ved siden av. MGS2 er i en klasse for seg. Er det noen som vet hvorfor Solidus eldres fortere enn Solid (og Liquid) Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Genetisk feil elns, husker ikke helt, men det samme skjer med Solid Snake, som da gjør så han ser mye eldre ut enn han er i MGS4 Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Til dere som gjærne skulle sett litt mer av historien i Metal Gear Solid, men ikke har tid til å spille igjennom: Youtube link til Alex Fung som har spilt igjennom MGS, MGS2 og holder på med MGS Snake Eater Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Som sagt prøvde jeg meg på Twin Snakes nå, men jeg hadde visst glemt hvilken skam dette spillet er. Jeg trøster meg med at Mr. Kojima ikke tok del i produksjonen. Herregud for noe dritt. Snake er og skal være en antihelt, ingen jævla James Bond . Jeg skal foreta en ofring av spillet omgående Endret 2. januar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Dette spørsmålet går ikke akkurat på story, men syns det er en passende tråd å ta det i uansett. Er det noen som vet om en måte så jeg kan få spilt MGS: Special Missions på en PS2 el PS3? Jeg får det i alle fall ikke til. Ganske irriterende å ikke få testa det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Skal sjekke om jeg får det til på PS3 ... Et sek edit: Nikks. Spillet sterter, men jeg får beskjed om å "insert disk one or two of Metal gear Solid". Nåe jeg gjør dette kommer det bare "Wrong Disk" ... Går utifra at dette er det samme som du får? Endret 2. januar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Til dere som gjærne skulle sett litt mer av historien i Metal Gear Solid, men ikke har tid til å spille igjennom: Youtube link til Alex Fung som har spilt igjennom MGS, MGS2 og holder på med MGS Snake Eater Jeg elsker deg! Har sikkert spurt 10 ganger før om noe sånt, men har bare fått noe sånn halvveis. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Til dere som gjærne skulle sett litt mer av historien i Metal Gear Solid, men ikke har tid til å spille igjennom: Youtube link til Alex Fung som har spilt igjennom MGS, MGS2 og holder på med MGS Snake Eater Jeg elsker deg! Har sikkert spurt 10 ganger før om noe sånt, men har bare fått noe sånn halvveis. Men det blir ikke som å oppleve spillet selv. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Til dere som gjærne skulle sett litt mer av historien i Metal Gear Solid, men ikke har tid til å spille igjennom: Youtube link til Alex Fung som har spilt igjennom MGS, MGS2 og holder på med MGS Snake Eater Jeg elsker deg! Har sikkert spurt 10 ganger før om noe sånt, men har bare fått noe sånn halvveis. For å presisere, det er ikke jeg som har laget dem Så hvis dere nyter filmene husk å takke Alex Fung Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Skal sjekke om jeg får det til på PS3 ... Et sek edit: Nikks. Spillet sterter, men jeg får beskjed om å "insert disk one or two of Metal gear Solid". Nåe jeg gjør dette kommer det bare "Wrong Disk" ... Går utifra at dette er det samme som du får? Det er den jeg får ja. Har dessverre ingen PS1 lengre, min tok kvelden for mange år siden. Men jeg skulle allikevel fått spilt dette her. Kan ikke få sagt hvor glad jeg var da jeg mot formodning fant et splitter nytt eksemplar i en svensk nettbutikk for noen år siden. Trodde alt håp var ute for å få tak i Special Missions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå