Programvare Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 http://www.konami.jp/gs/game/mgs3/english/secret_index.html Se på "last battle". Den er uhyre genial Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som har fantasert om at vi i MGS4 blir å reise tilbake til Alaska? Trass at denne video sannsynligvis bare er for å skape litt falske forhåpninger, hadde det vært så jævlig nostalgisk om vi fikk dra tilbake til hvor det hele begynte for mange av oss. Hvis du ser nøye etter, virker basen forlatt og ubevoktet, nokså lite interessant, men samtidig "vekker" synet av den noe i meg. Nydelig! Fra 1:20 Etter en nærmere titt, virker det som om Snake bare drømmer, men spørsmålet blir selvsagt om delen blir spillbar. Vi skal tilbake til Shadow Moses. REX vs. RAY fighten er der. Man ser det =) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Lurer på om ikke REX/Solid Vs. RAY/Liquid blir den siste fighten, er det mulig å få det mer epic enn som så? ... eller, med mindre Hal plutselig finner ut at han er drittlei av å være en nørd, knuser brillene sine, klikker krisemongo, ankommer Shadow Moses og grisebanker alt og alle. Ze End. DET, ville ha vært litt av en slutt på 4'ern. Så får vi en Metal Gear Otacon en gang i 2012. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Haha, fantasien mangler hvertfall ikke! Blir garantert noe mer enn REX vs. RAY. Må jo bli en hand-to-hand battle, som ender i død for Liquid Ocelot. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hva tror dere, håper om Solids død? Jeg håper egentlig at han tar liv av seg, med æren i behold. Slik at vi er sikkre på at vi ikke får noen oppfølger. Selv har jeg liten tro på at han skyter seg selv som vi har sett, det ville ha vært en for stor spoiler. Imidlertid ser det jo ut som om han er på sammenbruddets rand der han sitter, med likhvitt hår og deformert hud i ansiktet. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det som er litt merkelig er at Snake ser ut til å være i midtøsten, hvor FØRSTE del av spillet er. Går også rykter om Metal Gear 5, ikke Solid 5, men MG5. Det burde jo egentlig være MG7 :/ Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Lurer på om ikke REX/Solid Vs. RAY/Liquid blir den siste fighten, er det mulig å få det mer epic enn som så? ... eller, med mindre Hal plutselig finner ut at han er drittlei av å være en nørd, knuser brillene sine, klikker krisemongo, ankommer Shadow Moses og grisebanker alt og alle. Ze End. DET, ville ha vært litt av en slutt på 4'ern. Så får vi en Metal Gear Otacon en gang i 2012. En eventuel Rex vs. Ray kamp ville ikke være den avsluttende kampen om en skal tro trailerene. Det er allerede bekreftet fra anmeldelser og lignende at spillet vill inneholde minste fem lokasjoner, som vil være; Midtøsten, Sør Amerika, Øst Europa, Shadow Moses og en siste plass som enda ikke er blitt opplyst om. Birkin: Det er ingenting gale med å kalle et eventuelt MG spill for MGS. En trenger ikke nødvendigvis å spille som Solid Snake for å fortelle historien om han, det viste MGS 3 oss. Om det kommer et MGS 5 så kan det fint hete Solid. Men det spørs om jeg kommer til p kjøpe det... Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det eneste jeg påpekte er at hvis det bare skal hete Metal Gear, bør det hete Metal Gear 7, med tanke på at de to første spillene i MG serien heter Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. TIL ALLE SOM VIL HØRE MGS4 MAIN THEME http://www.youtube.com/watch?v=ZWY7E2KVMTI Hørt på den en gang selv. Vil helst høre den in-game. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Det er jo fantstisk! Men vi har da hørt det før? Kommer bare ikke på hvor ... Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er basically en remix av MGS3 sin versjon Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Daså. Lenge siden jeg har spilt det. Fantastisk var den uansett. Vil vi få med soundtrack i LE? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jippi. Frelse nærmer seg med stormskritt nå gutta. To uker igjen i morgen. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jepp Etter en stygg fransk eksamen på mandag, er det bare å vente på spillet! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja det er ikke lenge igjen nå. Har lest rundt om at butikkene kanskje allerede fått inn sine leveranser av spillet. Så forhåpentligvis klarer eg å skaffe meg en kopi før release! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sendte mail til CDON og de sa de ville få inn spillet noen dager før så vi som hadde forhåndsbestilt for det på release. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tenkte da på fysiske butikker hvor en må hente sin kopi av spillet. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Joa, men sjansen er fortsatt liten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gikk forbi Spaceworld i går og la merke til at det var 18+ på covrene. Får håpe det blir enda med voldelig og vanskelig enn forrige. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det blir faktisk ganske voldelig. Har sett BB Corps gjøre no sjuke greier Men er ikke volden jeg bryr meg om. Vanskeligere er heller ikke no problem. European Extreme er alltid vanskelig det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå