Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)

Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fantasert om at vi i MGS4 blir å reise tilbake til Alaska? Trass at denne video sannsynligvis bare er for å skape litt falske forhåpninger, hadde det vært så jævlig nostalgisk om vi fikk dra tilbake til hvor det hele begynte for mange av oss. Hvis du ser nøye etter, virker basen forlatt og ubevoktet, nokså lite interessant, men samtidig "vekker" synet av den noe i meg. Nydelig!

Fra 1:20

Etter en nærmere titt, virker det som om Snake bare drømmer, men spørsmålet blir selvsagt om delen blir spillbar.

Vi skal tilbake til Shadow Moses.

REX vs. RAY fighten er der. Man ser det =)

Lenke til kommentar

Lurer på om ikke REX/Solid Vs. RAY/Liquid blir den siste fighten, er det mulig å få det mer epic enn som så?

... eller, med mindre Hal plutselig finner ut at han er drittlei av å være en nørd, knuser brillene sine, klikker krisemongo, ankommer Shadow Moses og grisebanker alt og alle. Ze End. DET, ville ha vært litt av en slutt på 4'ern. Så får vi en Metal Gear Otacon en gang i 2012.

Lenke til kommentar

Hva tror dere, håper om Solids død? Jeg håper egentlig at han tar liv av seg, med æren i behold. Slik at vi er sikkre på at vi ikke får noen oppfølger.

Selv har jeg liten tro på at han skyter seg selv som vi har sett, det ville ha vært en for stor spoiler. Imidlertid ser det jo ut som om han er på sammenbruddets rand der han sitter, med likhvitt hår og deformert hud i ansiktet.

Lenke til kommentar
Lurer på om ikke REX/Solid Vs. RAY/Liquid blir den siste fighten, er det mulig å få det mer epic enn som så?

... eller, med mindre Hal plutselig finner ut at han er drittlei av å være en nørd, knuser brillene sine, klikker krisemongo, ankommer Shadow Moses og grisebanker alt og alle. Ze End. DET, ville ha vært litt av en slutt på 4'ern. Så får vi en Metal Gear Otacon en gang i 2012.

En eventuel Rex vs. Ray kamp ville ikke være den avsluttende kampen om en skal tro trailerene. Det er allerede bekreftet fra anmeldelser og lignende at spillet vill inneholde minste fem lokasjoner, som vil være; Midtøsten, Sør Amerika, Øst Europa, Shadow Moses og en siste plass som enda ikke er blitt opplyst om.

Birkin: Det er ingenting gale med å kalle et eventuelt MG spill for MGS. En trenger ikke nødvendigvis å spille som Solid Snake for å fortelle historien om han, det viste MGS 3 oss. Om det kommer et MGS 5 så kan det fint hete Solid. Men det spørs om jeg kommer til p kjøpe det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...