Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hideo Kojima @ Press Conference!

En av journalistene spør ang. musikken i spillet, om main themen blir inkludert og Kojima sier: Ja.

 

Jævlig bra i starten, ved 0:09 inn i videoen når han ene journalisten spør om MGS4 kommer til Xbox 360, se på Kojima, det var så vidt han klarte å holde på latteren.

 

Gode Nyheter.

Er det noe sted jeg kan få sett resten av press conference?

Endret av Klaizer
Lenke til kommentar
Jeg tør ikke å høre gjennom musikken før jeg spiller spillet. Redd for at det skal ødelegge stemningen ved at jeg allerede har klart å assosiere musikken med noe annet.

 

Som oppvarming før MGS3 kom spilte jeg mainthemet masse hjemme. På den tida hadde jeg en fugl som etterhvert digga themet og blei helt i hundre hver gang jeg satte det på, og etterhvert begynte å plystre de første linjene av det når han var i godt humør.

 

Sånne fjærkre har det med å våkne litt før meg om morran, så en periode våkna jeg stadig av mgs themet fra fugleburet. Det kunne fort ødelagt stemninga var jeg redd for, men det gjorde det heldigvis ikke :)

 

Nå er jeg fuglefri og ser fram til uforstyrret mgs4 ;)

Lenke til kommentar

Johnny har vært med i MGS1 og det kommende 4. spillet.

 

I enern er han prison guarden som blir banka av Meryl og senere holder Snake i cella ved Ocelots tortur rom.

 

I 4'ern er han den eneste som ikke blir "tatt over" av Liquid siden han ikke har Nanomachines i seg. Han har på seg shades og har lyst hår.

 

I 3'ern er prison guarden bestefaren hans :)

Lenke til kommentar

Noen som har fantasert om at vi i MGS4 blir å reise tilbake til Alaska? Trass at denne video sannsynligvis bare er for å skape litt falske forhåpninger, hadde det vært så jævlig nostalgisk om vi fikk dra tilbake til hvor det hele begynte for mange av oss. Hvis du ser nøye etter, virker basen forlatt og ubevoktet, nokså lite interessant, men samtidig "vekker" synet av den noe i meg. Nydelig!

 

Fra 1:20

 

 

Etter en nærmere titt, virker det som om Snake bare drømmer, men spørsmålet blir selvsagt om delen blir spillbar.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Johnny var da i MGS2 også. Litt vanskelig å finne ham men. Man må bruke Dir. Mic når man passer på Emma med PSG-1. Bak den første eller andre ojlekolonnen vil hun møte ham og snakke med ham. Det hun sier bak den andre kollonnen er forresten enda bedre. Etterfulgt av et codec call ... Pricless.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...