Erasus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kanskje hun er der som en dobbelagent for Xbox 360, sprer usikkerhet rundt alt MGS4! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hah CDON sin Limited Edition er utsolgt. Fryder meg at jeg fikk en kopi derfra! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hideo Kojima @ Press Conference! En av journalistene spør ang. musikken i spillet, om main themen blir inkludert og Kojima sier: Ja. Jævlig bra i starten, ved 0:09 inn i videoen når han ene journalisten spør om MGS4 kommer til Xbox 360, se på Kojima, det var så vidt han klarte å holde på latteren. Endret 27. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Closed Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hideo Kojima @ Press Conference!En av journalistene spør ang. musikken i spillet, om main themen blir inkludert og Kojima sier: Ja. Jævlig bra i starten, ved 0:09 inn i videoen når han ene journalisten spør om MGS4 kommer til Xbox 360, se på Kojima, det var så vidt han klarte å holde på latteren. Gode Nyheter. Er det noe sted jeg kan få sett resten av press conference? Endret 27. mai 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Lurer på hvorfor han egentlig lo litt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Er dette intervjuet gammelt? De sier jo her at de enda ikkje har lagt søtte for rumble ? EDIT: Added August 2007 ja. Endret 27. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja det er et rimelig gammelt intervju. Mye kan ha skjedd på et halvt år. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da var rumble funksjonen ikke med enda nei, men det var samtidig også rundt de tider de hadde problemer rundt main theme'n, men fuck this, en dag igjen, så håper jeg OST'en ligger i postkassa om ikke så altfor lenge, 47 kongemelodier. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg tør ikke å høre gjennom musikken før jeg spiller spillet. Redd for at det skal ødelegge stemningen ved at jeg allerede har klart å assosiere musikken med noe annet. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg tør ikke å høre gjennom musikken før jeg spiller spillet. Redd for at det skal ødelegge stemningen ved at jeg allerede har klart å assosiere musikken med noe annet. Som oppvarming før MGS3 kom spilte jeg mainthemet masse hjemme. På den tida hadde jeg en fugl som etterhvert digga themet og blei helt i hundre hver gang jeg satte det på, og etterhvert begynte å plystre de første linjene av det når han var i godt humør. Sånne fjærkre har det med å våkne litt før meg om morran, så en periode våkna jeg stadig av mgs themet fra fugleburet. Det kunne fort ødelagt stemninga var jeg redd for, men det gjorde det heldigvis ikke Nå er jeg fuglefri og ser fram til uforstyrret mgs4 Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 hei lurte på en ting er det noen som veit hvor man får tak i savegames til mgs2 & 3 til ps3 Eu ?leita for hardelivet en stund nå :s Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det var litt av en bakgrunnshistorie Daje.P. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sjekk denne rundt 6 minutter, hvem er denne "Johnny"? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Johnny har vært med i MGS1 og det kommende 4. spillet. I enern er han prison guarden som blir banka av Meryl og senere holder Snake i cella ved Ocelots tortur rom. I 4'ern er han den eneste som ikke blir "tatt over" av Liquid siden han ikke har Nanomachines i seg. Han har på seg shades og har lyst hår. I 3'ern er prison guarden bestefaren hans Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Sjekk denne rundt 6 minutter, hvem er denne "Johnny"? Er ikke han den stadig tilbakevendende in-joken om soldaten med magetrøbbel som man møter i flere av Metal Gear spillene? EDIT: Wikipedia artikkel om han. Endret 27. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Noen som har fantasert om at vi i MGS4 blir å reise tilbake til Alaska? Trass at denne video sannsynligvis bare er for å skape litt falske forhåpninger, hadde det vært så jævlig nostalgisk om vi fikk dra tilbake til hvor det hele begynte for mange av oss. Hvis du ser nøye etter, virker basen forlatt og ubevoktet, nokså lite interessant, men samtidig "vekker" synet av den noe i meg. Nydelig! Fra 1:20 Etter en nærmere titt, virker det som om Snake bare drømmer, men spørsmålet blir selvsagt om delen blir spillbar. Endret 27. mai 2008 av dicktator Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Åhh, herregud så jeg flirte når jeg så . Absolutt alle hardcore MGS-fan blir nok å bruke lattermusklene litt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Er forsåvidt massevis av de "secret theater" -klippene. Muligens det er gammelt nytt, men er første gang jeg ser dem. Hysterisk morsomme! Edit: Dobbelpost funksjonen fungerte vist ikke nei, beklager det. Endret 28. mai 2008 av the Stig Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Johnny var da i MGS2 også. Litt vanskelig å finne ham men. Man må bruke Dir. Mic når man passer på Emma med PSG-1. Bak den første eller andre ojlekolonnen vil hun møte ham og snakke med ham. Det hun sier bak den andre kollonnen er forresten enda bedre. Etterfulgt av et codec call ... Pricless. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå