Mala Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Online delen består av Metal Gear Online, ein sak eg ihvertfall ikkje vil vie særlig mye tid til. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) @Mala: Det sa meg nesten ingen ting? Endret 25. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Søk og du vil finne:) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Takk for linken til Bonus Round. Var så vidt jeg turte å se det. Tror dette blir det siste jeg ser før jeg er ferdig med spillet. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Takk for linken til Bonus Round. Var så vidt jeg turte å se det. Tror dette blir det siste jeg ser før jeg er ferdig med spillet. Var veldig usikker selv om jeg skulle se det. Men siden det startet så bra som dette, så skal jeg driste meg til å se resten også, med mindre det dukker opp noe om en spoiler på nettet. Får håpe at det bare handler om selve produksjonen av spillet og ikke dets innhold. EDIT: Etter litt leting på nettet fant jeg ut at Gametrailer sin neste del av Bonus Round med MGS4 vil komme hver søndag fremover. Endret 25. mai 2008 av DeNile Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Samme som retrospective det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Faen heller, det ser ut til at Hideo Kojima har valgt å ikke inkludere Metal Gear Solid theme'n i det fjerde spillet så Harry Gregson Williams har komponert en helt ny melodi. Jeg har ingen tvil om at han vil gjøre en drittgod jobb med ny theme, men samtidig er dette veldig synd, imho. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Det var jo ein liten nedtur tidlig på morrakvisten da Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Beklager ingen fast kilde atm, men folk på MGS-dedikerte forums sier at main theme'n som vi kjenner gjennom de tre første spillene er ikke med i den fjerde. Soundtracket slippes nå 28. mai så vi får se helt sikkert, men akkurat dette ryktet stemmer sikkert siden de hadde trøbbel sent i fjor med at melodiens kjerneelementer var komponert av en russisk komponist. Så da ble det dramatikk osv. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Beklager ingen fast kilde atm, men folk på MGS-dedikerte forums sier at main theme'n som vi kjenner gjennom de tre første spillene er ikke med i den fjerde. Soundtracket slippes nå 28. mai så vi får se helt sikkert, men akkurat dette ryktet stemmer sikkert siden de hadde trøbbel sent i fjor med at melodiens kjerneelementer var komponert av en russisk komponist. Så da ble det dramatikk osv. Det var synd at MGS main theme'en er vekke. Men selv om det kommer en erstatning så vil jo ikke det nødvendigvis være en dum ting. Den kan jo bli bedre en orginalen, eller kanskje den inneholder elementer fra main theme'en. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Det er en forholdsvis god sjanse at den blir bedre ja, siden dette er jo Harry Gregson-Williams vi snakker om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jaja så lenge vi slipper noe i nærheten av Snake Eater introduksjons låta ihvertfall Haha, det skar i sjela under den sekvensen. Endret 26. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ok wtf. Jeg sendte også mail angående CDON, om den var på svensk eller engelsk. Dette fikk jeg til svar: "Hej. Tack för ditt mail. Detta är den svenska utgåvan. Spel och manual är på svenska." Lenke til kommentar
Closed Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ok wtf. Jeg sendte også mail angående CDON, om den var på svensk eller engelsk. Dette fikk jeg til svar: "Hej. Tack för ditt mail. Detta är den svenska utgåvan. Spel och manual är på svenska." Var det Limited? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, jeg spurte om Limited. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Fikk dette svaret. Hei, Ja, Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriot Special Edition (Limited) har engelsk manual. Mvh Manuel Kundeservice, CDON.COM Endret 26. mai 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Lukter konspirasjon lang vei! Men jeg fikk svar av ei svensk dame da. Kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Men jeg fikk svar av ei svensk dame da. Hun har ikke muligens blondt hår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå