Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)

Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for linken til Bonus Round. Var så vidt jeg turte å se det. Tror dette blir det siste jeg ser før jeg er ferdig med spillet.

Var veldig usikker selv om jeg skulle se det. Men siden det startet så bra som dette, så skal jeg driste meg til å se resten også, med mindre det dukker opp noe om en spoiler på nettet. Får håpe at det bare handler om selve produksjonen av spillet og ikke dets innhold.

EDIT:

Etter litt leting på nettet fant jeg ut at Gametrailer sin neste del av Bonus Round med MGS4 vil komme hver søndag fremover.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Faen heller, det ser ut til at Hideo Kojima har valgt å ikke inkludere Metal Gear Solid theme'n i det fjerde spillet så Harry Gregson Williams har komponert en helt ny melodi. Jeg har ingen tvil om at han vil gjøre en drittgod jobb med ny theme, men samtidig er dette veldig synd, imho.

Lenke til kommentar

Beklager ingen fast kilde atm, men folk på MGS-dedikerte forums sier at main theme'n som vi kjenner gjennom de tre første spillene er ikke med i den fjerde. Soundtracket slippes nå 28. mai så vi får se helt sikkert, men akkurat dette ryktet stemmer sikkert siden de hadde trøbbel sent i fjor med at melodiens kjerneelementer var komponert av en russisk komponist. Så da ble det dramatikk osv. :hm:

Lenke til kommentar
Beklager ingen fast kilde atm, men folk på MGS-dedikerte forums sier at main theme'n som vi kjenner gjennom de tre første spillene er ikke med i den fjerde. Soundtracket slippes nå 28. mai så vi får se helt sikkert, men akkurat dette ryktet stemmer sikkert siden de hadde trøbbel sent i fjor med at melodiens kjerneelementer var komponert av en russisk komponist. Så da ble det dramatikk osv. :hm:

Det var synd at MGS main theme'en er vekke. Men selv om det kommer en erstatning så vil jo ikke det nødvendigvis være en dum ting. Den kan jo bli bedre en orginalen, eller kanskje den inneholder elementer fra main theme'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...