Erasus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 tubbieboij, hvor kom DEN fra? :!: Det meste fra Bioware er elsk, mitt fav. er dog Baldur's Gate serien. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Når jeg leste "tidenes beste spill" så fikk jeg en trang til å spre litt KOTOR-propaganda. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vel, jeg følte at mellomsekvensene i MGS- spillene utgjorde selve essensen som spillopplevelse. Når jeg tenker tilbake, så husker jeg ikke mye fra selve gameplayen, men masse fra mellomsekvensene og storyen. Jeg tror at store mellomsekvenser er med på å skape langt større dybde i storyen og det er absolutt et pluss at disse angivelig skal bli lange. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skal vi tro denne linken er infoen om 90 min sekvensene overdervet; Kilde A rumor was flying around the internet that MGS4 would have 90 minute cut-scenes. Well a Gamepro editor says this rumor is false. "I've beat the game twice, and am the author of the forthcoming [GamePro] review," Shuman said. "Ninety-minute-long cinemas in MGS4 sounds like an exaggeration. Like the other MGS games, MGS4 definitely has a cinematic quality. And yes, some of the cut-scenes in the game are elaborate and occasionally lengthy. But not a one, to my recollection, even approaches 90 minutes." Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kan leve med en på 60 minutter Lenke til kommentar
Agg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skjønner godt at mannen med den geniale Fritzl - Snake avataren blander Big Boss og Solid Snake. Spiller man spillet, og ikke legger for mye i cutscenesa, samt unngår å fordype seg i informasjonen som fins på internett i form av artikler og forum, er det fort gjort å "ta feil snake" (Konami har da heller ikke gjort noen særlig innsats for å forklare at det her er snakk om en annen Snake enn i MGS1 & MGS2 ved reklame o.l) Jeg tør faktisk påstå at så mange som nær 50% av spillerne som har spilt både MGS1, MGS2 og MGS3 ikke er klar over at det er to forskjellige Snaker i disse spillene (jeg forutser at ikke alle som spiller MGS-serien er like interesserte\fanatiske som de fleste av oss her inne) "I hereby award you the title of Big Boss", som blir sagt i slutten av spillet burde være nok til at folk skulle få med seg at det er Big Boss man spiller. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Slttsekvensen medregnet codec i Sol er vel ca 60 min, og den er episk til 1000. Ville aldri ha vært foruten. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Akkurat hvor er det MGS4 vil utspille seg? Håper ikke settingen blir som i MGS3, liker ikke mørke og dystre områder - i motsetning til store deler av sol hvor det var solskinn og god utsikt i den evigvarende horisonten. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Akkurat hvor er det MGS4 vil utspille seg? Håper ikke settingen blir som i MGS3, liker ikke mørke og dystre områder - i motsetning til store deler av sol hvor det var solskinn og god utsikt i den evigvarende horisonten. Enig der. Det utspiller seg vel i midtøsten et sted, hvert fall store deler av spillet. La oss håpe på en del byggningssniking som i MGS1, MGS2 og deler av MGS3. MGS for meg er infiltrering ikke ramboaktig krigføring ... Det er jo fantastisk i SOL når det er dag hele spillet, frem til slutten hvor solen går ned. (Scenen med Raiden og Emma som klatrer ned struten ) Endret 23. mai 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er jo fantastisk i SOL når det er dag hele spillet, frem til slutten hvor solen går ned. (Scenen med Raiden og Emma som klatrer ned struten ) Oh, fikk frysninger der! Tror du vi blir å se noe til Raiden? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Det er jo fantastisk i SOL når det er dag hele spillet, frem til slutten hvor solen går ned. (Scenen med Raiden og Emma som klatrer ned struten ) Oh, fikk frysninger der! Tror du vi blir å se noe til Raiden? Definitivt. Han er jo med, tilsynelatene som ninja ... - Tenk hvis "Fritzel Snake" blir en spillbar karakter i MGS4, og at han og Meryl faktisk er foreldrene til Raiden? Endret 23. mai 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Yiddo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 "I hereby award you the title of Big Boss", som blir sagt i slutten av spillet burde være nok til at folk skulle få med seg at det er Big Boss man spiller. Så er det jo også mange som ikke vet hvem Big Boss er. Det kunne jo like gjerne vært Solid Snake, som Naked Snake, som ble utvnevnt som "Big Boss"; mange uvitende spillere ser kanskje dette bare som en utmerkelse. Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er jo fantastisk i SOL når det er dag hele spillet, frem til slutten hvor solen går ned. (Scenen med Raiden og Emma som klatrer ned struten ) Oh, fikk frysninger der! Tror du vi blir å se noe til Raiden? Definitivt. Han er jo med, tilsynelatene som ninja ... - Tenk hvis "Fritzel Snake" blir en spillbar karakter i MGS4, og at han og Meryl faktisk er foreldrene til Raiden? Jorchi.. i am ur father.. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Akkurat hvor er det MGS4 vil utspille seg? Håper ikke settingen blir som i MGS3, liker ikke mørke og dystre områder - i motsetning til store deler av sol hvor det var solskinn og god utsikt i den evigvarende horisonten. Midtøsten, Sør-Amerika, et eller annet land i Øst-Europa, og tydeligvis Shadow Moses. Sikkert flere steder også. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 For de som ikke har hørt denne enda: Under IGN's Podcast Beyond #40 var David Hayter (som gir den amerikanske stemmen til Snake) med som intervjuobjekt. MYE interessant og triviell info for MGS fans. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Har noen sett denne reklametrailern. Den var skamgenial "NB! Spoilers kan forekomme" Endret 24. mai 2008 av HelteTeigen Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har noen sett denne reklametrailern. Den var skamgenial Episk! Men burde ikke sees av folk som ikke ønsker å se spoilers. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Akkurat hvor er det MGS4 vil utspille seg? Håper ikke settingen blir som i MGS3, liker ikke mørke og dystre områder - i motsetning til store deler av sol hvor det var solskinn og god utsikt i den evigvarende horisonten. Enig der. Det utspiller seg vel i midtøsten et sted, hvert fall store deler av spillet. La oss håpe på en del byggningssniking som i MGS1, MGS2 og deler av MGS3. MGS for meg er infiltrering ikke ramboaktig krigføring ... Det er jo fantastisk i SOL når det er dag hele spillet, frem til slutten hvor solen går ned. (Scenen med Raiden og Emma som klatrer ned struten ) Det har lenge vært kjent at spillet faktisk har langt flere lokasjoner hvor spillet vil utspille seg. Til nå vet vi om 4 av disse som er Midtøsten, Sør Amerika, Øst Europa og Shadow Moses. Og så vidt jeg har fått med meg så skal det være minst en plass til man skal til. Så man kan strengt tatt ikke si at store deler av spillet utspiller seg i Midtøsten. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 MGS4 Soundtracket er ute 28. mai folkens. Jeg håper inderlig at Harry Gregson Williams har komponert en ny versjon men beholdt kjerneelemente i main theme'n til spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå