DeNile Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva vil pakken inneholde? Det er vel samme coveret på selve spillet som om en kjøpr vanelig utgave? Pakken vil i det minste inneholde en Snake figur på seks tommer. Spillet føler selvfølgelig med, og det vil ha det europeiske coveret selvsagt. Det som er usikkert, er om det vil komme med en CD plate med spillets soundtrack på. Etter det jeg husker så vil den også følge med, men skal ikke garantere det. EDIT: Beklager for dobbel post. Du glemte å nevne den extra Blu-Ray discen med "Making of" Da er det endret. Men jeg kommenterte strengt tatt denne delen av utgaven i posten over. Men skal ikke pirke, Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ikke den beste kilden, men det er bare å ta en google med noe ala. "PS3 games region free", alt tyder på at PS3 spillene er region free. Har nå bestilt min MGS4 LE fra Amerika. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Oki, takk. Blir vel et must. Tenker jeg forhpndsbestiller på Spaceworld i morgen. Jeg ringte ned dit i dag, og han sa at de åpnet for forhåndsbestilinger i morgen tirsdag. Snakefiguren skal sove sammen med meg i senga, hvis jeg noen gang blir tvunget til å være homoerotisk skal det være med ham :!: Spørsmålet er om han er så keen på å være med på en slik lek. Sant nok, skulle jeg satt pengene mine på noen måtte det ha blitt Raiden Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ikke den beste kilden, men det er bare å ta en google med noe ala. "PS3 games region free", alt tyder på at PS3 spillene er region free. Har nå bestilt min MGS4 LE fra Amerika. jeg vil bare påpeke at det er stor tvil rundt om Blu-ray platen som inneholder making-of dokumentarer vil fungere på europeiske PS3 maskiner ettersom at Blu-ray plater kan være sone inndelt. Til nå er det ingenting som tyder på at Konami vil gjøre denne platen sonefri. Men håper selv at den kommer til å fungere helt fint. Lykke til! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Vel om det skulle vise seg å ikke fungere, så kan jeg bare sette den i PC-en, så er det problemet borte. Betale KR 300,- mer for den norske LE utgaven er ikke særlig attraktivt. Endret 19. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vel om det skulle vise seg å ikke fungere, så kan jeg bare sette den i PC-en, så er det problemet borte. Betale KR 300,- mer for den norske LE utgaven er ikke særlig attraktivt. ja da er jo det en annen sak. Men vil ikke anbefale andre å kjøpe en amerikansk utgave om en vil ha mest mulig ut av spillets ekstra materialle. For mitt vedkommende hadde jeg betalt en ganske høy sum for dette spillet. Det kommer for min del til å bli et av mine spill høydepunkter. Og noe sånt kan en ikke sette en pris på. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Den lille actionfiguren er verdt de 300 kronene i seg selv Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Brukeren Klaizer postet følgende i en annen tråd: Metal Gear Series to continue. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det argumentet har blitt brukt flere ganger, i andre sammenhenger. Skaperen til Onimusha serien sa Onimusha 3 skulle blir det siste i Onimusha serien og ende som en trilogy. Det stemmer jo forsåvidt, siden Onimusha: Dawn of Dreams kom noen år senere som en annen Onimusha serie. Akkurat som hele Mega Man serien. Men jeg må nok si, et MG spill uten Snake og Kojima er rett og slett ikke MG. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er 100 % enig i den påstanden. Lykke til med å finne en mann med en slik fantasi og kreativitet som Kojima innehar. Derimot blir det nå spennende og se hva hans neste spill blir. Endret 19. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Noen få 1920x1080 *sikle!* MGS4 screens fra Konami Japan event'en som ble arrangert for noen dager siden. (OBS: Kan inneholde spoilere så ligg unna hvis du kjører total MGS4 media blackout ) Kilde. Endret 19. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Folkens noen som vet om jeg trenger noe tilbehør/kabler osv for å koble headset (m/ledning) til PS3? Endret 19. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Folkens noen som vet om jeg trenger noe tilbehør/kabler osv for å koble headset (m/ledning) til PS3? Hvis headsettet har usbkontakt så skal du normalt ikke trenge noe ekstra nei. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Har en Sennheiser HD 650 (vanlig ledning). Hvilket tilbehør vil jeg da trenge for å koble den til PS3? Endret 19. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Har en Sennheiser HD 650 (vanlig ledning). Hvilket tilbehør vil jeg da trenge for å koble den til PS3? Ah, sånn sett, tenkte på headset for chat. I så fall, kjør både lyd og bilde i samme kabel til TVen, og plugg headsettet i TVen. (Evt. send lyd i egen kabel til anlegget/forsterker, og plugg headsettet i det.) Endret 19. mai 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det noe annet fra Sony som egentlig kan måle seg med Sons of liberty? Spillet er så godt utført historiemessig at man lurer på om Hollywood burde flytte inn på Japan. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Er det noe annet fra Sony som egentlig kan måle seg med Sons of liberty? Spillet er så godt utført historiemessig at man lurer på om Hollywood burde flytte inn på Japan. SÅ sant så sant. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ikke den beste kilden, men det er bare å ta en google med noe ala. "PS3 games region free", alt tyder på at PS3 spillene er region free. Har nå bestilt min MGS4 LE fra Amerika. Hvor bestilte du? Så vidt jeg vet er det kun GameStop som sender LE? Dessuten er det mye som tyder på at du ikke kan bruke NTSC-utgavens MGO i Europa, og vice versa. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Er det noe annet fra Sony som egentlig kan måle seg med Sons of liberty? Spillet er så godt utført historiemessig at man lurer på om Hollywood burde flytte inn på Japan. Metal Gear Solid slår SoL med flere mil. Endret 20. mai 2008 av Birkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå