Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)

Szmekken

Anbefalte innlegg

Kan ikke si at jeg er noe sånn overbegeistret for MGPO. Kojima var vel ikke med på produksjonen?

Er ikke så begeistret for MGSPO jeg heller, fikk det til jul og har ikke spilt det siden.

Jeg ser heller på det som et spin-off ...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Jorchi sier, så gir det en mye bedre følelse å spille seg gjennom spillene. Men om du ikke har muligheten til dette så har youtube brukeren; Hcloud13 lagt ut alle videoklippene fra alle Metal Gear spillene som er akutelle med tanke på å spille gjennom til MGS 4. Det er ikke å anbefale, men det er også bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det ligger noen samle-videoer der ute som vil slenge meg gjennom historien på de tidligere spillene?

Storyline til og med Metal Gear Solid 3.

Tenkte jeg skulle se gjennom disse selv, går ikke til anskaffelse av PS2 pga. et par spill.

Hvis du har PS3 60 eller 80gb så er jo ikke det noe problem, bare bestill deg Essentials pakken (inneholder de 3 første MGS spill). :)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det ligger noen samle-videoer der ute som vil slenge meg gjennom historien på de tidligere spillene?

No ha gametrailers.com en videoserie gående, Metal Gear Retrospective. Første episode tar for seg de første spillene fra NES o.l., og frem mot release av MGS4 vil episoder som tar for seg de nyere spillene komme. Neste episode, som skal komme denne uken, tar for seg bl.a. MGS1 :thumbup:

Lenke til kommentar

Har muligheten til å spille PS2-spill på min PS3, men har ikke helt motivasjonen. Fikk prøve 2rn såvidt for en del år siden, men det var på lånt tid. Stiftet såvidt kjennskap til Raiden, Snake har jeg aldri spilt - bare sett.

Var ille nok å se FFXII grafikken etter HD-tidene.. ble vant til det, men tror Final Fantasy er litt mer safe enn Metal Gear Solid 2 og 3 per i dag. Ville nok ha likt storyen i MSG-spillene.. som sagt bare skeptisk til gameplayet.

Endret av chiefo
Lenke til kommentar

Jeg har i dag vært inne hos Spaceworld og forhørt meg litt om MGS 4 Limited Edition. Og jeg kan med min største glede meddele at Spaceworld Norge kommer til å ta inn 475 eksemplarer av MGS 4 Limited Edition! Jeg kan derimot ikke si hvilke forretninger som vil få inn disse, men det er nok de mest sentrale forretningene som vil få inn flest.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett et par videoer de siste dagene, lurer jeg på en grei. Er det sånn at MGS(PS1) har blitt redesignet, og formet mer etter hvordan Substance så ut? Ble litt sjokka når jeg så faktiske ansiktsutrykk i noen scener fra 1rn. :p

Lenke til kommentar

Oh, gamecube versjon altså. Men har hatt tilgang til PC-versjonen av MGS i alle tider, tenkte bare det kunne vært greit å se på den "nye". Leste bl.a. at tranq-gun er lagt til.

The Twin Snakes features graphical improvements over the original, new cut scenes written and directed by Ryuhei Kitamura, and gameplay functions originally introduced in the sequel Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. The game also includes a revised translation with re-recorded voice acting using most of the original English voice cast.

Ny grafikk har ingen betydning for min del, historien gjør tross alt spillet til den slageren det er. :)

Lenke til kommentar
Hmm høres bra ut, nevnte de hva prisen ville ligge på?

Noen pris til LE er enda ikke annonsert. Men jeg vil anta at det blir rundt tusenlappen ettersom at den blir solgt til 80 pund i England, som da blir 800 norske kroner. Det er flere avgifter og sånt her i Norge tar jeg ikke helt feil. Men de antok hos Spaceworld også at det vil bli rundt tusenlappen med tanke på den britiske prisen.

Personlig bryr jeg meg ikke så mye om prisen til denne tittelen. Har ventet på den i mange år nå, så jeg er villig til å gå ganske høyt for en så tøff utgave. Og jeg har forresten fått sett bilder av utgaven også, og det ser ganske lovende. Det var rikitg nok japansk, eller asiatisk nettside, så klarer ikke å finne den hjemme hos meg selv dessverre. Men de som kan japansk kan jo prøve de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...