brutal_mann Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Her klarer jeg bare ikke være det fnugg enig med deg. Dette her var overfladisk og matrialistisk tullball fra ende til annen. Ikke materialistisk, bare en observasjon av verden. At verden er slik, betyr ikke at det er mitt idealbildet vi snakker om. Forøvrig skal du prise deg lykkelig for å være det sære unntaket. De finnes, men er så få at en ikke kan regne med dem. Du skal heller ikke se vekk fra at du er en type med såpass dominerende personlighet at du kaprer damer på det. Muligens damer med under snittet lavt selvbildet. Uansett, kos deg med det du har Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Nåja, jeg har hatt ei dame som hadde et veldig høyt selvbilde også. Har flere kompiser som er ganske lik meg i personlighet. De har også damer som elsker dem, av skulle en tro dem elska dem for mye.. Så det er nok ikke få av dem skal du se. Men igjen, jeg bryr meg fint lite om overfladiske kvinner og menn og jeg har nok mest erfaring med de personene som ser etter det indre. Men det er ikke få av de som går etter det indre Endret 13. desember 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå