Liquid Crystal Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Usikker på om dette er riktig sted, eller om jeg i det hele tatt kan opprette denne tråden. Men jeg prøver =P Det har seg slik at jeg og noen kamerater skulle på tg, jeg sier skulle fordi han som sto i kø av oss ble sparket ut. I og med at det går ann å bestille flere biletter på en gang lurte jeg på om det var noen, lengre fram enn 1260 i køen ett sted som kunne tenk seg å bestille med\for oss. Vi er 3 stk totalt og skulle så gjerne kommet oss på tg. Noe hjelp å få? Endret 29. desember 2007 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er enda igjen ganske mange billetter, så om du stiller deg i kø så kan du jo håpe.. Eller, still deg i kø og prøv å få noen andre til å bestille med til deg/dere. Så er du i køa i tilfelle at du ikke finner noen; ) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Er det ikke sånn at hvis du først er i køen er du garantert bilett? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Jo, forsåvidt.. Men han hadde blitt hivi ut at køa.. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Kom han seg ikke inn igjen? "I og med at det går ann å bestille flere biletter på en gang lurte jeg på om det var noen, lengre fram enn 1260 i køen ett sted som kunne tenk seg å bestille med\for oss. Vi er 3 stk totalt og skulle så gjerne kommet oss på tg." Tolker det som at han er i køen, et eller annet sted bak 1260. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Kan nok stemme det : p Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 om du er på 1260 så tror jeg nok ikke det skal være et problem å skaffe billetter... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Hm, takk for alle svar. Sjekka en oversikt over solgte biletter, og det er 1700 igjen elns. Så kan hende det går. Er fortsatt åpen om det er noen lengre fram i i køen da =) Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 om du er på 1260 så tror jeg nok ikke det skal være et problem å skaffe billetter... Det høres bra ut Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har kjøpt biletter for dere. Case closed Lenke til kommentar
aaseN- Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 jeg står som nr 1 i køen får å kjøpe biletter men får ikke kjøpt får ingen e-mail fra partyticket heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå