Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel/kjæreste - fordeler/ulemper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjærlighet er et kynisk psykologisk maktspill hvor alle triks i boka blir brukt til å mainpulere og kontrollere hverandre.

Viss det er det du tenker på som kjærlighet, er jeg redd du har misforstått litt.

(Regner med dette var litt spøkefullt sagt, men måtte svare uansett :p)

Lenke til kommentar

Man skal ikke gå så veldig langt tilbake i tid før jeg var i et langt forhold. Når jeg ser tilbake på det, så var en stor del av det på falske grunnlag, og vi var sammen bare fordi vi "passet så bra". Har et helt annet syn på det nå.

Fordelen med å ha kjærste er jo så mangt:

Den digge følelsen av å ha noe fast, uten å stresse med å hele tiden holde koll på de andre damene i livet.

Å kunne virkelig gå inn for å gjøre livet til en annen person veldig bra, ved å dele de følelsene man har for hverandre.

Bli så godt kjent med kroppene til hverandre at sexen omtrent ikke kan bli bedre. Det mener jeg at man ikke kan gjøre med noe som ikke er fast, uansett hvor mye tantra man tilfører natten.

Ulemper:

At man ikke har muligheten til å gjøre noe med hun utrolig heite som står i baren man vet man kan få om man setter alle kluter til.

Svigerforeldre!:p (Hvertfall i mitt siste forhold)

Alle gode ting slutter alltid.

Min konklusjon:

Jeg har min single periode nå, som du vet Melisma!;) , men til tider kan jeg savne det å ha en fast dame som er bare min. På en annen måte er det også digg å ha flere slike, men ulempen er jo at man ikke kan være ekslusiv.

Blir faktisk litt usikker når jeg prøver å se objektivt på det. Bra tråd!

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Melisma tar alt som beskyldninger. :roll:

Det er din tolkning av det.. Min tolkning er at det er de samme folka hver gang som hakker og pirker ihjel innlegg om jeg skriver.. :hrm: Til slutt blir man litt defensiv av det.. er ikke bare jeg her som tolket det som en slags beskyldning, så da er jeg vel ikke helt på jordet etter min mening..

Skalle: Takk for at du faktisk svarer på det jeg spurte om :yes:

Og til dere andre som har svart hittil også :)

Greien med forumet er at man har ikke kroppspråk. Skriver man en ting så må folk som oftest ta det ordrett, og man kan ikke gå tilbake på det seinere. For det er faktisk skrevet ned. Ingen vits i å være så defensiv som første reaksjon. Da røper man bare at man er usikker.

Lenke til kommentar

Tjah, fordeler...

- Mer sex... (med mindre man orker å gå til byen for å lete seg damer mellom 4-7 ganger i uken)

- Man har noen å dele intime tanker og følelser med,

- Har noen å dele opp og nedturer med (oppturene kan man jo alltids dele med kompiser, men nedturene tar jeg helst hjemme)

- Du har noen som kjenner deg godt og kan beregne i hvilket humør du er i

- Du har noen som gidder å få deg hjem hvis du "bommer" på alkoholmengden.

Ulemper.

- Du har noen som kommer til å irritere deg grenseløst når det først bærer til (nei, folk er ikke enige hele tiden og når man har vært i lag i noen år og blir skikkelig uenige, så kranger man skikkelig)

- Morraånden... (Nei, å bli kysset på morran av noen med mårraånde er IKKE deilig.

- Svigeforeldre... BAH!!!!!

- Man er ikke ledig på markedet.

Lenke til kommentar

Hmm..Denne er vanskelig...

får vel ta og trekke fra erfaringene jeg har skapt

posetivt.

- Du har noen og holde rundt og kose med

- sex ofte:)

- ha en og fortelle alt til(bortsett fra de tingene som man ikke skal si;) hehe)

- de gode dager blir enda bedre

negative

- de dårlige dagene blir enda dårligere( det jeg mener er at viss man er litt kort temp og du er veldig nær noen så kan det ofte blir verre)

- det og kunne være fri og ikke tenke på en annen person hele tiden

- kunne flørte med hvem du vill

Konklusjon:

samme som noen andre her har kommet frem til.

deilig og være singel rett etter du har slått opp med noen men du begynner ikke lenge etter og savne det igjen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nei, mener jo ikke at det er en ulempe å ha en kjæreste da, men jeg spør om det finnes noen ulemper og fordeler ved å være singel elelr å ha kjæreste.. Mener da slettes ikke at hvis en av ulempene er feks. sjalusi i ett forhold, så da er hele forholdet en ulempe, er ikke slik jeg mener da..

Jeg bare spør, for jeg lurer på hva folk sine erfaringer er ved å være singel eller være i ett forhold..

Edit: Jeg som er singel kan jo nevne at jeg savner jo selvsagt å ha en gutt som bryr seg, men jeg velger å se på det slik at dette er min tid til å finne ut av hvem jeg er og hvilken kjæreste jeg vil være. Lære av andre sine forhold, sette pris på denne tida jeg har som singel osv.. Jeg er uten forpliktelser så og si og for meg så er det digg med stor D..

Lenke til kommentar

Noen få ulemper/fordeler med å ha kjæreste/ikke ha.

Kjæreste:

-Går mye fritid til det.

-Må stille opp ganske mye.

-Man kan ikke krafse på andre jenter... (i noen få tilfeller hvis man skulle bli kåt på en annen jente enn den man er sammen med. Ikke at jeg holder på med sånt)

-Store telefonregninger over tid :p

-Kjedelig hvis man er på overnatting elns med klassene, også er ikke kjæresten der mens de andre leker "Kyss, klapp og klem" osv.

+Det å bare ha kjæreste er deilig.

+Mer respekt?

+Man slipper tanken på at folk eventuelt tror man er homo/lesbe.

Ikke ha kjæreste:

-Det er kjedelig.

-Rett å slett ... ikke ha kjæreste er kjipt! :p

+Man kan gjøre hva man vil for å si det sånn.

+Man kan krafse på alle jentene uten å være utro :D

+Bro's before Ho's :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...