petterhot Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei alle sammen! På julaften fikk jeg kloa i en XBOX 360 med Halo 3. Jeg elsker spillet, og jeg liker funksjonen hvor en kan gå tilbake og se på hva en gjorde i "Teather"-funksjonen. Jeg har klart å få til å ta skjermbilder ved å pause spillet, men jeg får ikke til å ta opp video, for "Record-knappen" er deaktivert, dvs. det går ikke ann å trykke på den. Hvordan får jeg tatt opp video fra spillet? Takker for svar! Petter Holstad. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du kan ikke ta opp videoer fra campaign (ennå). Bare multiplayer. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du kan ikke ta opp videoer fra campaign (ennå). Bare multiplayer. Jeg tror ikke de har tenkt å oppdatere den funksjonen. De har ihvertfall ikke sagt noe om det. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 synast å huska at dei skulle forsøka å gjøra noe med det, men har jo hørt det her fra då så eg vetkje om det er sant. ganske domt egentligt, men du har jo heldigvis ta bilder Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mener å huske at de sa at de bare ville vente til funksjonen funket perfekt. Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Da har jeg fått et svar på det. Hvis de fikser det kommer de vel med en oppdatering da. Uansett, takk for hjelpen og god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå