Jazz123 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei Driver å ser på ny bærbar om dagen, fant 4 fine pcer i elprice sitt blad. De har nogenlunde de samme komponentene bortsett fra skjermkort og harddisk. Men jeg har egengtlig ikke peiling på skjermkort så håpet på om det var noen kloke hoder her som kunne hjelpe meg De 3 skjermkortene er: -GeForce 8600M-GS 265MB -GeForce 8400-256MB -Intel Core Duo T2310 -Intel Core 2 Duo T5250 Pc en skal brukes til hovedsaklig spilling, noe filmredigering kanskje og skolearbeid. Så er vel egentlig ute etter det som gir best ytelse til mine formål tror jeg? Takker for alle svar Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei Driver å ser på ny bærbar om dagen, fant 4 fine pcer i elprice sitt blad. De har nogenlunde de samme komponentene bortsett fra skjermkort og harddisk. Men jeg har egengtlig ikke peiling på skjermkort så håpet på om det var noen kloke hoder her som kunne hjelpe meg De 3 skjermkortene er: -GeForce 8600M-GS 265MB -GeForce 8400-256MB -Intel Core Duo T2310 -Intel Core 2 Duo T5250 Pc en skal brukes til hovedsaklig spilling, noe filmredigering kanskje og skolearbeid. Så er vel egentlig ute etter det som gir best ytelse til mine formål tror jeg? Takker for alle svar Det der er feil. De to øverste er skjermkort (GPU). De to nederste er prossesore (CPU). GeForce 8600M-GS er best av de to, og Intel Core 2 Duo T5250 er best av CPUene. Men skjermkortet er ikke så bra til spilling, men lett spilling skal gå greit. Håper dette hjalp, - Espen Lenke til kommentar
Jazz123 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Uff ja, ser feilen der ja. Men uansett takk for et godt svar, fant ut det jeg trengte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå