Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har et problem, når jeg skal åpne en mappe så DOBBEL klikker jeg som vanlig men den åpner seg ikke, den åpner seg i SERACH funksjonen og dette begynner å veldig plagsomt for hver gang jeg skal åpne noe så må jeg HØYRE klikke også ta open. Er det en mulighe får å resete instillingene på XP? Takker til alle svar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du kan jo stille maskinen tilbake til før problemet oppstod. Alle programmer er innstalert i ettertid kommer ikke til å fungere skikkelig, men du mister ingen filer. Systemgjenoppretting finner du på Start> Alle Programmer> Tilbehør > Systemverktøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 okay det funket men nå fikk jeg plutselig et annet problem, lyden i filmer og musikk funker ikke lenger, jeg får den lyden av system oppstart og sånt. når jeg trykker på LYD justerings ikonet kommer det opp en melding om at AUDIO MIXER ER IKKE TILGJENGLIG gå til kontrollpane ad HW og ike noe mer, åssen fikser jeg det? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Nå vet jeg ikke hvor langt du stilte den tilbake, men stilte du den veldig langt så har du kanskje fjernet driverene fra systemet. Da må disse innstaleres på nytt. Har du en driver cd du kan bruke? Edit; Finner nok drivere på MSI sine nettsider. Muligens AC97 driver, som finnes her. Krever gratis registrering på Driversguide.com. Endret 31. desember 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå