Saykin Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, overskriften sier seg selv. Er det noen som har fått det til og hvordan? Nei, jeg vil ikke vite om hvor mye bedre alle andre virusprogrammer er. Er ganske fornøyd med Norman takk (sorry hvis dere syns jeg er litt frekk, men jeg har hørt nok om hva folk syns er best). Takker for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 1. Norman Virus Control for all Windows operating systems (SINGLE USER VERSION) (Windows 32 bits version only) tror det er svaret på spørsmålet ditt, selv bruker jeg Avast, som jeg er veldig fornøyd med Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hvis det hadde behaget herren og ha sjekket supporten hos Norman, så ville du nok sett at det fortsatt ikke finnes noen versjon for 64 bit Vista. Så, alternativet blir da å undersøke når dette evt. blir lansert og kjøre uten av-prog eller velge en annen sikkerhetsløsning som støtter 64 bit OS. Ref: http://www.norman.com/Download/Full_versions/nvc/ Endret 29. desember 2007 av norbat Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 sendte en mail til norman og fikk til svar at det ikke er lansert ennå, men skal komme i løpet av 08. Skifta til AVG i påvente.. det er dessuten gratis Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, men med tanke på at alle andre 32-bit programmer jeg har funker så ser jeg ikke hvorfor akkurat den ikke skal funke. Jeg har sjekka sida dems, flere ganger. Derfor jeg kom hit, eller kanskje om SP1 (beta) får det til å funke. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror jeg neppe... programeringen i ett antivirus program er ganske forskjellig fra ett vanlig program vil jeg tro. Jeg får norman lisens gratis gjennom en annen tjeneste jeg bruker så det er litt synd å ikke kunne bruke det i 64bit, men AVG funker helt fint faktisk. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Bruker Avast! nå og håper på at Norman får ræva i gir og skynder seg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå