Shivaspace92 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 har spilt cod4 en uke nå og leiter etter cod4 clan som er en aktiv og seriøs clan er rank 50 og er vell mid skilled. Gamertag: eirik123 Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har spilt cod4 en uke nå og leiter etter cod4 clan som er en aktiv og seriøs claner rank 50 og er vell mid skilled. Gamertag: eirik123 Du får spørre om try out i FOE Mvh Formlesstutta Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har spilt cod4 en uke nå og leiter etter cod4 clan som er en aktiv og seriøs claner rank 50 og er vell mid skilled. Gamertag: eirik123 Du får spørre om try out i FOE Mvh Formlesstutta Er FOE hypp på en clan match? Dere er på GB? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er FOE hypp på en clan match? Dere er på GB? Er dessverre ikke med i Foe, så kan ikke svare på det, men vet de rekruterer. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vi rekruterer i klanen min .. Driver å fyller opp Cod laget nå .. Legg meg til på live vis du er interisert Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Vi rekruterer i klanen min .. Driver å fyller opp Cod laget nå .. Legg meg til på live vis du er interisert egen clan side osv? Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vi rekruterer i klanen min .. Driver å fyller opp Cod laget nå .. Legg meg til på live vis du er interisert egen clan side osv? Vi har et gratis forum .. For jeg har ikke pengene ennå til å kjøpe et domene , men det kommer Men det er ikke noe spesielt med aktivitet der for tiden , blir mest brukt til rekrutering .. Skriv inn en søknad Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå