Ozelot Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Link til maskin Jeg lurer på om det finnes en garfikk slott\port i nevnte pc, da bror min som har denne maskinen har kjøpt en slik. Jeg tviler egentlig, siden det ikke ville gjøre PC-en billigere(og det er vel det som er poenget med å ha intergrert "grafikk" i en data), men har lyst til å prøve å lete for det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har du everest Ultimate? Hvis, gå på maskinnavn -> DMI -> System slot'er Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Kan ikke si det 100% sikkert, men i de E-Systems pcene jeg har kikket i har det vært Intel OEM hovedkort, men det varierer sikkert - mange produsenter bruker også Asus og særlig MSI, da er hovedkortene tydelig merket i tilfelle (noen MSI OEM kort står det ikke MSI på, men se etter N1996 merke - da er det MSI) Ta opp og kikk, da ser du om det er noen ledig pcie plass til skjermkort også. Endret 29. desember 2007 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Etter at eier har tatt bilder av maskinen, så viste det seg at det var Foxconn som hadde levert hovedkort denne gangen. Og på kortet, fant vi også en pci-e slot Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gammel tråd men, hvis det står foxconn på feks DVI utgangen, vil ikke det si at det er foxconn hovedkort. For foxconn selger deler som andre produsenter bruker. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Gammel tråd men, hvis det står foxconn på feks DVI utgangen, vil ikke det si at det er foxconn hovedkort. For foxconn selger deler som andre produsenter bruker. Det stod dette på selve hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå