cerodios Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hey everybody. Har et MSI 6734 hovedkort som jeg prøver å få i gang.. men så kom jeg til "power SW" ledningen som går fra "på-knappen" og skal et sted på hovedkortet. twista rød og svart ledning og jeg aner ikke hvor jeg skal plassere den. er det noen som har forslag? Takk for hjelp :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Prøvd å lese manualen til hovedkortet ditt? Pleier som regel å stå der Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 uten å kjenne ditt hovedkort, pleier det å være nederst i høyre hjørne av hovedkortet hvis du har montert det i et vanlig ATX tower Lenke til kommentar
cerodios Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Prøvd å lese manualen til hovedkortet ditt? Pleier som regel å stå der Ja veit..det er det jeg ikke har lenger. er et gammalt hovedkort. det står jo noe på den sia der men fant virkelig ikke noe ut av det der. og det er mange steder den ledninga der passer for å si det sånn. vet ikke helt hva jeg ser etter, står ikke så veldig beskrivende ved siden av de stedene ledningen passer... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ofte står det noe på kortet med små hvite bokstaver, ofte bare 2 bokstaver Lenke til kommentar
cerodios Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 ofte står det noe på kortet med små hvite bokstaver, ofte bare 2 bokstaver Ja det står mye der, men vet ikke helt hvilken jeg leter etter. Står noen med HDD, RST, GND, JFP2.. og en del pluss og minus tegn innimellom der.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) hdd er aktivitetslyset, rst er reset gnd er jeg ikke sikker på jfp2 høres ut som en jumper, er den helt klin inntil de andre? du kan eventuelt ta et bilde, så skal jeg se om jeg kan se hvor den skal plasseres... Endret 29. desember 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 GND er vel Ground. Lenke til kommentar
cerodios Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 hdd er aktivitetslyset, rst er reset gnd er jeg ikke sikker på jfp2 høres ut som en jumper, er den helt klin inntil de andre? du kan eventuelt ta et bilde, så skal jeg se om jeg kan se hvor den skal plasseres... Ja. GND er vel ground? vet ikke.. kan ta bilde nå, må bare prøve å få det til å syns. ja jfp2 er klin oppå de andre så og si. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 yep kom på det, gnd er jord til Speaker Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei Cerodios Fant manualen til ditt hovedkort: KM4M/KM4AM Series;MS-6734 (v1.X) M-ATX Mainboard Her er lenken: http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...mp;prod_no=558# pluss de øvrige tingene du kan få bruk for.....til eksempel BIOS, Driver...... Lenke til kommentar
cerodios Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hei CerodiosFant manualen til ditt hovedkort: KM4M/KM4AM Series;MS-6734 (v1.X) M-ATX Mainboard Her er lenken: http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...mp;prod_no=558# pluss de øvrige tingene du kan få bruk for.....til eksempel BIOS, Driver...... Ok tusen takk! Burde gå bedre nå ja :] takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå