Hei8787 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 det som skjer er at menyene, spillet osv beveger seg, selv om jeg ikke rører kontrolleren. Har skjedd 2 ganger i dag, og er veldig irriterendes. Det skjedde aldri med den som hadde ledning. Det kan da ikke være riktig? Er det noe feil med kontrolleren? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Lavt batteri kanskje? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Nei. Er tre streker igjen Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 det som skjer er at menyene, spillet osv beveger seg, selv om jeg ikke rører kontrolleren. Har skjedd 2 ganger i dag, og er veldig irriterendes. Det skjedde aldri med den som hadde ledning. Det kan da ikke være riktig? Er det noe feil med kontrolleren? Det er sikkert den ene styrespaken som henger litt.Hadde samme problemet med den 2 år gammle kontrolleren min. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Men det kan da ikke være riktig med en helt ny kontroller? Skrude på 360 nå. Så skjer det igjen. Prøvd å skrudd av flere ganger. men kommer bare hele tiden..Blir så irritert !! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Av og til pleier en av tommelstikken å henge litt igjen til en av sidene, har opplevd det med alle mine kontrollere en eller annen gang. Fikses lett ved å røre litt på stikka. Men dette er noe som skjer svært, svært sjelden. Om du ikke klarer å fikse det kan jo være noe feil med med kontrolleren. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kansje du har sølt noe shit nedi den stiken.. Skjedd med meg på den gamle ps2'en.. xD:P Prøv å trykk den ned så beveg den litt.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan det være noe i nærheten av deg som forstyrrer signalene og får Xboxen til å tro at du rører på joysticken? En fjernkontroll ellernoe? Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du gitaren til guitar hero 2 koblet til? Akkurat det du beskriver skjer engang i blant om en har den koblet til samtidig som vanlig kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå