MatsAndreassen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vet ikke om dette er riktig forum del, men tester alikavel Spiller mye online på team fortress 2 og slikt på min playstation 3.. det enste er at jeg har lyst til å kunne gi info eller beskjeder til lagkameratene mine. Vet noen om et billig/bra headset. har 40gb versjonen.. fant ikke noe som så ut til å passe =( takker for hjelp! Bor i Bergen så kan kjøpe i sentrum eller åsane.. eller på nettbutikk. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kjøp et hvilket som helst USB eller bluetooth headset. Logitec har fine USB headset. Jabra på Clas Ohlson er billige bluetooth. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Går det an å bruke et Sony Ericson headsett? (mobil headsett) Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Går det an å bruke et Sony Ericson headsett? (mobil headsett) Ja, hvis det er BT Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja det er BT, takker Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 hmm, ingen av tingene jeg fant var spesielt billig! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 du kan også kjøpe warhawk med head seat da! jabra bt135 funker bra hos meg i allefall Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://www.cdon.com/main.phtml?nav=4182&am...p;partner=gamer Har ingen erfaring med det der, men funker sikert. Men stort billigere tror jeg du ikke finner! Det jeg har koster 250, det er samme som følger med i warhawk. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...mp;search=S%F8k Hvis du ser nedover der begynner det biligste på 136kr. Da er det bare å velge å vrake Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 takker =) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 er det ikke jysla irriterende når folk bruker sånne mobiltelefon headset også har dem anlegget i bakgrunnen ? er på utkikk etter blåtann headset, men de som dekker begge ørene er jo grisedyre.. Noen kommentar på hvor bra det funker med sånn mobilheadset greier ? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hørt mye bra om Jabra BT 135 ja. Men har et lite spørsmål... Hva er det man får av lyd i den ene øreproppen? Man får vell stemmene der?(og forhåpentligvis tydligere enn man hører via tven?) eller får man også "spill lyden" skudd, eksplosjoner osv... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Var jeg deg, ville jeg ha kjøpt USB. Helt klart! Sitter med et BT headset selv og liker det ikke. Utrolig plagsomt at man må lade det opp etter et par timer, de er vanligvis ikke behagelige å ha på seg, og veldig dårlig lyd i dem. Og siden du skal ha noe rimelig, blir det ikke bra med BT. Gå for USB! Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 skal se etter usb da =) Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 kjøpte et helt kurant usb headset i dag til ca 250 kr..funker helt fint =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå