Lionel_Luthor Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hei hei! Skal bestille stasjonær PC.. Har funnet det jeg vil ha gjennom prisguiden: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=62155 Men før jeg bestiller tenkte jeg skulle høre med folk her på forumet om det er noen ting jeg bør forandre på? Litt kjedelig vist jeg kjøper en komponent eller noe som dere vet er dårlig, så tenkte det var lurt og høre her først før jeg bestiller! Prismessig så vil jeg ikke så mye høyere i pris! men kanskje ha litt mindre ram og bedre skjermkort? Jeg skal bruke dataen til det vanlige og en litt spilling.. Tenker på spill som kanskje Crysis, CoD4.. Trenger ikke ha den beste grafikken men må være slik at det ser tålig greit ut hvertfall... Takk for svar.. Endret 29. desember 2007 av Cenariuz Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hvis du har mulighet til det ville jeg spandert på 4 gig ram og q6600 ellers ser dette ut som et bra opsett Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 hvis du har mulighet til det ville jeg spandert på 4 gig ram og q6600 ellers ser dette ut som et bra opsett Har 4gb ram.. men er kanskje en litt billig variant.. Quadcore ja... vil jeg tjene mye på det? Etter hva jeg har lest i testen på hw mellon Quadcore og c2duo 3ghz så er de ganske like.. og denne er bare 300 mhz mindre.. så tenkte ikke det vil gjøre så mye forskjell? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 om du vil merke stor forskjell på Q og E kommer ann på aplikasjonen, men jeg tror at spillene som kommer nå framover vil nyte veldig godt av det... og i vognen din står det 2x1 gig ram Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 om du vil merke stor forskjell på Q og E kommer ann på aplikasjonen, men jeg tror at spillene som kommer nå framover vil nyte veldig godt av det... og i vognen din står det 2x1 gig ram Er 2stk ram-pakker av pakker som er på 2, en GB rambrikker! =) Men må se litt på hvor mye de skiller i pris de CPUene! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 oh, my bad, men du burde ha 2x2 gig ram, tror det gir bedre ytelse (?) det gir i alle fall bedre opgraderingsmuligheter tror ikke det er så stor forskjell på den E'en du har valgt og en Q6600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå