erikstein Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg ser etter et bra brenneprogram for OS X, itunes likte jeg dårlig...samtidig så ser jeg etter en bra irc klient for os x...noen som har et par gode råd?? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg ser etter et bra brenneprogram for OS X, itunes likte jeg dårlig... Hm, tør jeg spørre hva du ønsker ut av et brenneprogram? I allefall Roxios toast er visst valget til de som trenger noe "mer" enn iTunes og den integrerte brenningen. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ...samtidig så ser jeg etter en bra irc klient for os x...noen som har et par gode råd?? Du kan jo ta en titt og se om du finner noe du liker her. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 jeg prøvde itunes (skulle brenne noen album med mp3´er). ALLE kom i en katalog...det virket ikke sånn jeg ville (om jeg har gjort noe feil vet jeg ikke). Er bare til å brenne musikkcd og mp3 cder som da vil ligge i kataloger Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er bare til å brenne musikkcd og mp3 cder som da vil ligge i kataloger I såfall: [*]Putt inn en blank CD. [*]Åpne CD'en [*]Lag de mappene du ønsker [*]Klikk og trekk de mp3'ene du ønsker til de mappene du vil [*]trykk "brenn" [*]Hent deg kaffe e.l. ferdig... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 hahaha...det er alltid så enkelt at jeg ikke tenker over det Takker for hjelpen...men itunes er vel ok å lage vanlig musikkcd i? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hahaha...det er alltid så enkelt at jeg ikke tenker over det Ja, når det gjelder "trykk og dra" er OSX helt suverent. ...men itunes er vel ok å lage vanlig musikkcd i? Ja, jeg synes ihvertfall det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå