DalaiLaban Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Svigers fikk seg FSX til jul og han er nå på utkikk etter en god joystick som gir litt real feeling. Har sett på Saitek X52 men vil gjerne ha andres erfaringer eller tips\forslag. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg kan på det aller desidert varmeste anbefale Saitek X52 Pro. Vidunderlige saker. Har dem her og er overveldet fornøyd med hvor fleksibelt konfigureringsprogrammet er og hvor funksjonelle alle dippeduttene og ekstrafunksjonene faktisk er. Cougar HOTAS skal også være veldig bra, men den stiller i en litt annen klasse. Hva er det som er budsjettet ditt og hva slags farkoster flyr du ofstest? Er det noen speiselle ting du er ute etter (MFD, mange akser, mange snurredingser og glidebrytere, force feedback, etc)? Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Underkant av 2lapper er fint! Blir mest flyturer fra a-b med pasasjer og småfly. Force feedback hadde vært bra, men dog ikke noe krav Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da tenker jeg nok at min endelige anbefaling blir X52Pro, men hvis du har plass til dette monsteret er det nok faktisk enda nærmere det du er ute etter (HOTAS i småfly hører strengt tatt til skjeldenhetene ). Jeg har ikke prøvd "Pro Flight Yoke System"-greia, men jeg er sikker på at det er kvalitet (gode erfaringer med Saitek), og programvaren kan jeg personlig garantere at er bra. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Dette høres veldig bra ut Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå