WildEye Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 http://safetravel.dot.gov/whats_new_batteries.html De legger store begrensninger på Lithium-Ion batterier en kan ha med seg, spessielt i innsjekket bagasje. I håndbagasje kan man bare ha med seg 2 reserve batterier!? Batterier som er inne i utstyret de tilhører er ikke med i denne begrensningen. Noe å huske på dersom en har tenkt seg til USA. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Åherregud! Har USAianerne fått nye nykker nå? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Åherregud! Har USAianerne fått nye nykker nå? Nykker og paranoia er vel det de er flinkest til. En av mine amerikanske venner hevder at frykten er en del av sjelen til amerikanerene, og han er glad at han frykten har sluppet taket i ham (og han har vært en skikkelig hardhaus) etter mange år i Norge. Han har sverget til Leica i over 30 år, så det er flere ting som taler til hans fordel. Apropos kommentaren din til annonseselgere i sig'en din så kan jeg nevne at jeg var annonseselger en kort stund. Dessverre har du fått ønsket ditt oppfylt, sett bort fra det med kjønnsykdommer, håper jeg . Endret 30. desember 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ser ut som jeg må dra med batterigrepet hvis jeg skal til USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå