SindreGB Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) hei Jeg har disse brikkene, hvor det er noe galt med den ene, så jeg bare får brukt den, så da har jeg 1gb. Men 1 gb ram blir for lite..., derfor tenkte jeg å kjøpe to til av disse, men hvordan funker det med 3gb ram? jeg har dette hovedkortet 32-bit vista og 256mb skjermkort takker for svar Endret 31. desember 2007 av SindreGB Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) 3 brikker skal ikke være noe problem edit: noe helt fjernt fjernet Endret 29. desember 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
SindreGB Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 å? jeg trodde det var 4 gb som var maks inkludert videominne? sikker på at det ike er 4? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) jeg surra, du har selvføgelig helt rett Endret 29. desember 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
SindreGB Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 hehe, enda godt... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Lever begge og få et nytt par det er livstid garanti. Husk med 3 brikker får du ikke dualchannel. Da må du ha 2x1gb + 2x512mb Det er en grunn til at dem selges parvis. Klart det kan gå og blande,men vil ikke anbefale det. Så kjøp 2gb eller 4gb. Lenke til kommentar
SindreGB Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 takk , kjekkt å vite Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå