erikb Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei, jeg tror jeg skal gå for Xbox360 Elite etter jul, men det står og faller på en ting: At man kan bruke BÅDE HDMI og optisk kabel til lyd på en gang. Jeg vet at det følger med kabler for dette, men er det mulig å bruke det samtidig? Forresten, er det mulig prisen går litt ned etter nyttår? Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei,jeg tror jeg skal gå for Xbox360 Elite etter jul, men det står og faller på en ting: At man kan bruke BÅDE HDMI og optisk kabel til lyd på en gang. Jeg vet at det følger med kabler for dette, men er det mulig å bruke det samtidig? Forresten, er det mulig prisen går litt ned etter nyttår? Ja og tviler på det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du kan bruke begge samtidig! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 HDMI-kabelen og dongelen for optisk lyd kan brukes på samme tid, det er jo litt av greia med dongelen. Ikke umulig at du støter på noen knakende gode tilbud nå rett etter jul, sikkert ikke dumt undersøke priser litt rundt omkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå