Gå til innhold

Opera 6 i RH 8

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjører Opera 6 (.11) i RH 8 og ved en feiltagelse fjernet jeg verktøylinja øvert browsaren (den med file,edit, bookmarks, osv...)

Hvordan i allverden får jeg denne tilbake ?

Har prøvd høyreklikking og alt det der, men oppgavelinja er som druknet i sjøen.

Kan noen hjelpe meg med dette banale problemet.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg løste problemet.

Litt høyreklikking.

Bare trykke litt her, bare klippe litt der, så er det bra igjen.

Så til problemet med fontene:

Sitat"

Har ikke det problemet med uleselige fonter.... jeg sier igjen, last ned MS-webfonts... får du inn ttf-fontene til M$ så er problemet løst."

Javel, takker for tipset, men jeg må si jeg ikke føler meg erfaren nok til å vite hvordan dette gjøres. Har bruket Red Hat 8 i en uke. Temlig fersk med andre ord.

Kan du informere oss fåreskaller om hvordan vi går frem for å forandre fontene på en lett forklarende måte ?

Her er det ikke bare å trykkke så er det bra igjen, nei fjerne brukne ribbben det er ikke lett min venn.

God morgon.

Lenke til kommentar

Såsås, ro ned litt... ingen er "fåreskaller" her... Hvis du bare har brukt RH en uke så kanskje du skal vente litt med de fontene.... du må nemlig endre litt i /etc/X11/XF86Config og Xftconfig om jeg ikke husker helt feil.... uansett, gjør du noe feil her kanskje du ender opp uten fonter i det hele tatt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...