Intel94 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei. Skal kjøpe meg 32" LCD tv no og lurer litt på om eg skal kjøpe denna: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....19&cid=5415 Har nokon erfaringer på den? Det eg skal gjere med tven er: -Sjå TV -Film -Spille -Ha PCen tilkoblet. Er detta ein tv som mestrer detta bra? osv. kordan er bilde og sånt? Fekk Elprice avis av dei og såg tven står til 3999,- I januarsalget. Også har eg ikkje så mykje penger så detta tenkte eg var brukar tv sikkert. Nokon formeining om detta? Alle svar mottas med takk Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg tror Tatung er et mye bedre valg om du skal ha 32'' LCD, sjekk tråden om denne TV-en, den er vel på 95 (!) sider. Disse koster mindre enn 5000,- og skal være ganske uslåelig i denne prisklassen, veldig populære er de også. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Vil sei at eg har kjøpt denna Dantax`en no, og eg er kjempe fornøyd så langt. Har berre sett litt tv, men er klare og fine farger og alt Følger med veggfeste og faktisk, noko som ikkje står på nettet eller i avisa deiras Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå