Aleks Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hei, beklager om det er litt lite beskrivendes tittel, men jeg kom ikke på noe bedre Hvis jeg skal kjøpe en gjendstand av en annen person i Norge, men ikke har muligheten for og hente den selv og han blir nødt til og sende den til meg, hvordan skal jeg betale da? Via konto virker mest naturlig, men hva om han bare sier at han har sendt den, også betaler jeg også har han egentlig ikke sendt den sånn at han får pengene mine + beholder gjenstanden sin. Er det en måte sånn at jeg kan handle sikkert? Takk for svar, sikkert litt dumt spørsmål men Edit: Nå ser jeg at jeg har posta på feil sted også Kan en moderator være en engel og flytte den Endret 29. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Er litt ny på dette, kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 postoppkrav koster 49 kroner ekstra. Han sender den i posten til deg og du betaler for å få hentet pakken ut av postkontoret, og pengene går til hans konto når du betaler. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Eneste feilkilden er at du betaler når du får pakken. Hvis det viser seg at pakken inneholdt murstein i stedet for PC, så har ikke Posten noe ansvar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Okei, da virker den grei Får vel ta sjansen på at det ikke er en murstein da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå