t_k Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Har nylig kjøpt meg en Fender Jazzmaster Custom (CIJ non export) Briefe bilde: Den er satt opp med Mustang bridge fra fabrikk tror jeg og den har noen kule 70 talls innlays i båndene. Er litt usikker på om jeg skal kjøpe meg noen "vintage" US mikrofoner på denne, da jeg liker lyden ganske bra. Jeg tror jeg skal gå for Buzz-stop på den da den buzzer litt utenom hvis man bruker skikkelig tjukke strenger. Får også litt bedre resonanse fra kroppen om man gjør dette hører jeg. Vel vel. Om det er noen med Jazzmaster's/Jaguar/Mustang på forumet så kjør i vei! Edit: Tatt med Mustang og Jaguar, da det ikke er alt for mange med disse gitarene i Norge. Endret 29. desember 2007 av t_k Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Feit gitar du har skaffet deg der ja Lenke til kommentar
t_k Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Takker og bukker. Litt briefing også da. (Har ønsket meg en slik i 20 år snart!) ...Men. Er seriøs i og snakke med andre eiere av modellen. Er en litt til tider "tricky" gitar dette her, så alt av informasjon og linker er gull. Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sinnsyk kul Jazz'er du har! Jeg har en gul Fender Japan Mustang, som jeg elsker. Men jeg skal selge den, fordi den ikke passer til musikkstilen min Så hvis noen er intereserte så bare send meg en PM Lenke til kommentar
Benor Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gratulerer med Jazzmaster! Ønsker meg en sjøl! =) Det er iallefall en rå gitar med feit lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå