Gå til innhold

Er denne builden god, og passer delene skikkelig sammen?

Anbefalte innlegg

PRIVAT POST - Til Flimzes!

http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=54503

Behold kabinett og strømforsyning.

Hovedkort: Asus pn32e SLI nforce 680i SLI (+ 644kr)

Minne: Mushkin DDR2 4096mb enhanced memory, (+639kr)

Skjermkort: Asus Geforce 8800gt 512mb

SLI: Asus Geforce 8800gt 512mb

Pris: 11000kr, mer er ikke vits i å bruke :S

Hvor lenge ville den holde i forhold til nye MMO I fremtiden? Som du vet allerede vil jeg at maskinen skal vare lenge! Denne ser jo veldig bra ut, men bare 2gb minne?Går det ikke ann med 4gb?

EDIT: Burde jeg ha med lydkort hvis jeg skal ha headset? Og vet du om noen andre gode headset som er designet til spilling? (Ikke si razer headsettet, det har jeg og er ikke fornøyd med det!)

EDIT: Jeg har lest at man trenger 64-bit Vista for å få full ytelse av DDR2 minne! Denne plassen har også bare 32-bit.

Endret av DrNoPcVett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at noen på bruktmarkedet selger usb-headsetet Plantronics Gamecom Pro1 for 400kr, det er en gammel modell, men det er SYKT bra. Da trenger du ikke lydkort.

Det der er en samling av det beste på markedet i dag (ikke medregnet det aller aller dyreste). Så å finne en pc som holder lenger kan bli vanskelig. Men den har mange oppgraderingsmuligheter, for den støtter grafikkort og prosessorere som ikke finnes enda.

Lenke til kommentar
Jeg ser at noen på bruktmarkedet selger usb-headsetet Plantronics Gamecom Pro1 for 400kr, det er en gammel modell, men det er SYKT bra. Da trenger du ikke lydkort.

Det der er en samling av det beste på markedet i dag (ikke medregnet det aller aller dyreste). Så å finne en pc som holder lenger kan bli vanskelig. Men den har mange oppgraderingsmuligheter, for den støtter grafikkort og prosessorere som ikke finnes enda.

Okay, da er jeg faktisk nesten helt fornøyd. Lurer bare på det med minnet!

Lenke til kommentar

Okay, da er jeg faktisk nesten helt fornøyd. Lurer bare på det med minnet!

Netshop PC-en har minne som er raskere enn det på komplett :D (om du velger den jeg skrev da)

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet dårlig bruk av emnefeltet. Se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nevnte sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, samt at brudd på denne vil kunne medføre stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøkes på nytt.

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

• Døme på gode emnefelt:
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...