Dr.Peedee Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Å kjøpe en PS3 hjelper virkelig for innlogging på Xbox Live. Klart det... Nå har jeg hatt denna boksen siden den kom på markedet høsten 2005. I kveld er første gang jeg opplever virkelig problemer med å logge på Live. Noen bør ta en isbit og litt brus og puste ut. Seriøst. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) gå inn i media fanen, så får du valgt spillet derfra. NULL stress EDIT: feil @ smiley bbcode Endret 30. desember 2007 av Steelz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøp PS3 du. Ikke like mye trafikk online der og sikkert null problemer. Problem solved... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøp PS3 du. Ikke like mye trafikk online der og sikkert null problemer. Problem solved... Årsak til mindre trafikk? Neimen folk da.. Microsoft er ikke gudene selv, de har da problemer som alle andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, skulle tro folk trodde det motsatte Men får håpe det bedrer seg snart, savner å spille Halo 3 på Live Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå ble jeg letta! Har samme feilen jeg også. Trodde det bare gjaldt meg. Jeg får logget meg på men det kommer bare loading på "Xbox Live", "Games" og "Marketplace". Jeg tok 2 bilder: Litt merkelig dette her. Broren min får logget seg på uten problemer... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 nå ble jaggu jeg også letta Trodde først at det var xbox'n som hadde problemer med å lese av DVD-en igjen, men heldigvis ikke.. konsollen får kontakt med xbox live, men når jeg skal spille online, så kommer det forskjellige errorer opp, og tar f.eks.: ekstremt lang tid når den skal laste inn informasjonen til spilleren min av call of duty 4, til den skjønner at den ikke får kontakt. Godt at det ikke er bare meg som sitter med fingeren i ræva nå Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 vis dåkke vente ei go stond så kommer det opp men dåkke kan også gå på media siden/fanen og spille derfra, men dette viste dåkke vel sikkert frå før av så Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Major Nelson: xbox live status Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Alt funker helt fint hos meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 But its crap. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg skulle spille litt på 360 nå,men når jeg slår den på og logger meg inn så kommer jo det loade greiene på alle de sidene (market place system media o.s.v) System og media kommer opp med en gang men marketplace games og den andre bare loader hele tida brukte stoppeklokke nå kom til 3 min og da gadd jeg ikke mer å slo den av.Hva kan være feil? Den funket i går kveld. Hvorfor blir alle 360 ødelagt så fort? Kan ikke Microsoft lage spill konsoler eller kansje jeg bør gå over til Ps3 Det skjedde med meg i går og plutselig stoppa den opp, også dreiv de sidene og lasta fram, så logga jeg inn igjen, der var INGEN venner på selv om det var 17 for 2 min siden:S men det ordna seg igjen:) Lenke til kommentar
marama Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøp PS3 du. Ikke like mye trafikk online der og sikkert null problemer. kjøp ps3? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=886691 tråd for ps3 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hahaha...litt pwned der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå