Gå til innhold

Det er noe galt med 360 min hva er feil?

TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Å kjøpe en PS3 hjelper virkelig for innlogging på Xbox Live. Klart det...

Nå har jeg hatt denna boksen siden den kom på markedet høsten 2005. I kveld er første gang jeg opplever virkelig problemer med å logge på Live.

Noen bør ta en isbit og litt brus og puste ut. Seriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg letta! Har samme feilen jeg også. Trodde det bare gjaldt meg.

Jeg får logget meg på men det kommer bare loading på "Xbox Live", "Games" og "Marketplace".

Jeg tok 2 bilder:

post-111672-1198980171_thumb.jpgpost-111672-1198980193_thumb.jpg

Litt merkelig dette her. Broren min får logget seg på uten problemer...

Lenke til kommentar

nå ble jaggu jeg også letta :) Trodde først at det var xbox'n som hadde problemer med å lese av DVD-en igjen, men heldigvis ikke..

konsollen får kontakt med xbox live, men når jeg skal spille online, så kommer det forskjellige errorer opp, og tar f.eks.: ekstremt lang tid når den skal laste inn informasjonen til spilleren min av call of duty 4, til den skjønner at den ikke får kontakt. Godt at det ikke er bare meg som sitter med fingeren i ræva nå :)

Lenke til kommentar
:cry: Jeg skulle spille litt på 360 nå,men når jeg slår den på og logger meg inn så kommer jo det loade greiene på alle de sidene (market place system media o.s.v) System og media kommer opp med en gang men marketplace games og den andre bare loader hele tida brukte stoppeklokke nå kom til 3 min og da gadd jeg ikke mer å slo den av.Hva kan være feil? Den funket i går kveld.

Hvorfor blir alle 360 ødelagt så fort? Kan ikke Microsoft lage spill konsoler eller kansje jeg bør gå over til Ps3 :cry:

Det skjedde med meg i går og plutselig stoppa den opp, også dreiv de sidene og lasta fram, så logga jeg inn igjen, der var INGEN venner på selv om det var 17 for 2 min siden:S men det ordna seg igjen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...