TheNarsissist Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg skulle spille litt på 360 nå,men når jeg slår den på og logger meg inn så kommer jo det loade greiene på alle de sidene (market place system media o.s.v) System og media kommer opp med en gang men marketplace games og den andre bare loader hele tida brukte stoppeklokke nå kom til 3 min og da gadd jeg ikke mer å slo den av.Hva kan være feil? Den funket i går kveld. Hvorfor blir alle 360 ødelagt så fort? Kan ikke Microsoft lage spill konsoler eller kansje jeg bør gå over til Ps3 Endret 29. desember 2007 av andersio Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Dette har ikke noe med å gjøre at 360 en din er ødelagt.. Den bare sliter med tilkoblingen til Live. Jeg hadde samme problemet for noen uker siden, da var det min ISP som ikke hadde orden på tilkoblinga til utlandet. Du kan forsøke å restarte ADSL modem og router å se om det hjelper, eller du kan smøre deg med tålmodighet å vente til problemet er fikset. Du kan forresten også teste på en pc at det er brudd for deg med komunikasjonen til Live ved feks å trykke på Start-->Kjør, skriv inn CMD og trykk enter, når du får opp dos vinduet skriver du tracert www.xbox.com å ser om den finner fram eller du får brudd i forbindelsen. Arlendius Edit: Jeg testet det siste selv nå, å jeg får brudd til xbox.com. Du har vel ikke tilfeldigvis telenor som ISP? Endret 29. desember 2007 av Arlendius Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Dette har ikke noe med å gjøre at 360 en din er ødelagt..Den bare sliter med tilkoblingen til Live. Jeg hadde samme problemet for noen uker siden, da var det min ISP som ikke hadde orden på tilkoblinga til utlandet. Du kan forsøke å restarte ADSL modem og router å se om det hjelper, eller du kan smøre deg med tålmodighet å vente til problemet er fikset. Du kan forresten også teste på en pc at det er brudd for deg med komunikasjonen til Live ved feks å trykke på Start-->Kjør, skriv inn CMD og trykk enter, når du får opp dos vinduet skriver du tracert www.xbox.com å ser om den finner fram eller du får brudd i forbindelsen. Arlendius Edit: Jeg testet det siste selv nå, å jeg får brudd til xbox.com. Du har vel ikke tilfeldigvis telenor som ISP? Hva er cmd og ips? Jeg har telenor adsl Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg forsøker bare hjelpe deg enklest mulig, ikke forklare deg basics (til det kan jeg uansett alt for lite selv ). ISP=Internet service provider, altså hvem du har bredbånd hos CMD= at du starter opp dos comand shell, noe jeg ba deg gjøre (å skrive inn et par enkle ord) for at du skulle kunne se om du har brudd på linja mot xbox sine servere. Det løser ikke problemet, men gir deg i alle fall et svar på hvorfor du ikke får kontakt, slikt at du sitter å skjelve over at xboxen er ødelagt. Arlendius Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg forsøker bare hjelpe deg enklest mulig, ikke forklare deg basics (til det kan jeg uansett alt for lite selv ). ISP=Internet service provider, altså hvem du har bredbånd hos CMD= at du starter opp dos comand shell, noe jeg ba deg gjøre (å skrive inn et par enkle ord) for at du skulle kunne se om du har brudd på linja mot xbox sine servere. Det løser ikke problemet, men gir deg i alle fall et svar på hvorfor du ikke får kontakt, slikt at du sitter å skjelve over at xboxen er ødelagt. Arlendius He? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå blir jeg bare irritert.. Gi EFFF i å spørre om hjelp om du: a) Ikke vil ha den/ikke gidder gjøre det man foreslår b) ikke skjønner hva man forteller deg uansett hvor enkelt det er forklart, er mye morsommere å bare krisemaksimere. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Nå blir jeg bare irritert.. Gi EFFF i å spørre om hjelp om du: a) Ikke vil ha den/ikke gidder gjøre det man foreslår b) ikke skjønner hva man forteller deg uansett hvor enkelt det er forklart, er mye morsommere å bare krisemaksimere. Zorry ass er ikke noe expert på Pc og sånt,da bare venter jeg og ser. Du trenkte ikke å bli Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tror Marketplace er klikka no. Eg kommer heller ikkje inn. Står bare å loader og loader uten at noke skjer. Funka for få timer siden. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Tror Marketplace er klikka no.Eg kommer heller ikkje inn. Står bare å loader og loader uten at noke skjer. Funka for få timer siden. Det er det samme oss meg Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tror Marketplace er klikka no.Eg kommer heller ikkje inn. Står bare å loader og loader uten at noke skjer. Funka for få timer siden. Det er det samme oss meg Tror det hadde kommet opp en feilmelding om det var noke gale med nettet vårt. Så dette er Live som har klikka litt i kveld. Men akkuratt no kom eg inn gitt! Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det samme skjer hos meg også. Plutslig så er det bra en stund, også kommer det igjen Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det samme skjer hos meg også. Plutslig så er det bra en stund, også kommer det igjen Ja, forsvant igjen no. Huff så irriterende. M$ has done it again. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vi ble smått plaget i går kveld, men idag har den vært helt jævlig. Men men har fått tatt unna endel filmer:-) kommet på etterskudd etter cod4 kom gitt:-D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 det er slik hos meg og nå :S muligens Live som tuller litt? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) havari på Live i kveld å ja...eg som tenkte eg skulle ta en runce cod4 her no...æsj..!! x360 selger for godt..! problemet er att for mange har fått x360 til jul og MS serverene takler ikkje massene... Endret 29. desember 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hehe, er vist noe negativt med stort xbox salg Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nei, no får M$ skjerpe seg her. Dei bader i penger, og så har dei ikkje kjøpt en større server som tåler meir? Dette er sånt som egentlig ikkje skal skje, med et så stort selskap, med så masse penger. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 har seriøse problemer med å komme på LIVE jeg også..........noen ganger så ser jeg hvem av vennene som er online/hva de spiller men får ikke spilt selv......marketplace funker heller ikke. Har hatt disse problemene siste 3-4 dager men ikke vært så ille som nå......nå funker jo ingenting Lenke til kommentar
marama Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) fortsatt de samme problemene i dag også...hoff fikk spilt fire matcher, så var det stopp..... Endret 30. desember 2007 av marama Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøp PS3 du. Ikke like mye trafikk online der og sikkert null problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå