Dyver`n Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Skal bytte ut mitt midt-tower til et maxi-tower: Er det noen som vil anbefale et maxi tower, eventuel det dere bruker selv? Har funnet denne som ser aktuell ut for meg: Thermaltake Armor Sort Vi gjerne ha et som er svart og ser litt tøft ut(lys og vindu på siden), max kr 2000,- Har en dobbel 120 radiator. Tenkte å montere radiatoren foran. Har funnet ut at mitt midt tower er alt for lite, får ikke bytta ut noen komponenter. Må for eksempel demontere vann kjølinga får å få ut skjermkortet osv. Endret 1. januar 2008 av meto4 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Lian Li PC-V2000B (ikke Plus II versjonen, den er det 2450 kroner for.) Får det hos blant annet SHG. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Lian Li PC-V2000B (ikke Plus II versjonen, den er det 2450 kroner for.) Får det hos blant annet SHG. Tror det blir alt for trangt med vann kjøling Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hehe Dersom PC-V2000 er for lite for deg, så kan du nå være sikker på at Armor er for lite. Angrer litt selv på at jeg kjøpte MidiTower, men får nok innstallert vannkjøling likevel. Takket være mye hjelp fra forum. Jeg hadde nå villet gått for PC-V2000B jeg da. Rikelige med plass, og det er større enn ThermalTake Armor. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke kjøp Armor hvis det er plass du skal ha. Kjøpte armor selv og det ble rett og slett for lite. Du kan sikkert se på ett P182 kabinett eller lignende. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 P182 er mindre enn Armor, er det ikke? Har selv Lian Li PC-V1100B og det er ganske fint til vannkjøling, vel og merke dersom du ikke skal ha to skjermkort da. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=168321 Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hmm soz er nok det ja men Armor er veldig lite i hvertfall Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hmm soz er nok det ja men Armor er veldig lite i hvertfall Det letteste hadde vert å kjøpt denne amoren med innebygd vannkjøling med dobbel radiator til 1995,- Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hadde ikke villet kjøpt det Bigwater ståket. Du må bytte ut alt med årene uansett. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Den nye armoren har jo kommet med en bedre radiator, så man trenger ikke bytte den med det første. Vannblokken er ikke direkte møkka, men du får ufattelig bedre blokker for ettermarkedet. Sitter fortsatt med min 3 (2?) år gamle blokk fra BW (og den er noe forbedret på de nyere settene) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ok. Tenkte spessielt på pumpen og radiatoren jeg. Visste ikke at det var oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå