Toby^ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei =) Kjøpte meg N95 8GB i dag. Telefonen er kun konfigurert og ikke sperret til Netcom. Så til problemet. Jeg har selv Tele 2, å siden telefonen er konfigurert til Netcom går det ikke ann å ringe eller å sende å motta meldinger. Hva skal jeg gjøre for å få telefonen til å fungere? : ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 What? KU990 min var konfigurert til Telenor, men Netcom kortet mitt funker toppers for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei =) Kjøpte meg N95 8GB i dag. Telefonen er kun konfigurert og ikke sperret til Netcom. Så til problemet. Jeg har selv Tele 2, å siden telefonen er konfigurert til Netcom går det ikke ann å ringe eller å sende å motta meldinger. Hva skal jeg gjøre for å få telefonen til å fungere? : ) Før du gjør noe som helst, prøv både NetCom og Telenors nett, det er mulig at du er havnet i limbo ifbm nettverksskiftet. Hvis du har et gyldig sim-kort (det har du selvsagt sjekket før du postet?) burde det ikke være noe problem å ringe. Det ned meldinger (antar du mener sms) høres litt pussig ut, den vanligste forklaringen er at feil eller intet nummer til meldingssentralen er lagt inn, men de siste ti årene (faktisk) har de fleste telefoner klart å hente nummeret fra sim-kortet, uten at brukeren behøver å gjøre noe som helst. Hvis du sliter med mms kan jeg ikke hjelpe deg, men med litt flaks kan du laste ned innstillingene fra operatørens hjemmeside. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det hele løste seg når han valgte Netcoms nett manuelt (hjalp ham over MSN). Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kjøpe nytt tele2 sim kort Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det hele løste seg når han valgte Netcoms nett manuelt (hjalp ham over MSN). stemme det! takk=) Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Må bare få sagt det: Det er utrolig mange som har problemer med Tele2 i disse dager. Av de som behøver hjelp med innstillinger på telefonen er 9 av 10 Tele2-kunder ... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Styr unna Tele2. Altfor komplisert. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Forstår ikke hvorfor folk fortsatt bruker de store produsentene, når de små har mye bedre tilbud. Å bruke mobilen har ikke kostet meg et øre siden jeg byttet fra Netcom til OneCall i juni. Lenke til kommentar
ScottUSA Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Forstår ikke hvorfor folk fortsatt bruker de store produsentene, når de små har mye bedre tilbud. Si det til de som hadde Nutel..... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Var det ikke de som solgte kundene sine eller noe slikt? Ser ikke problemet, er jo bare å overføre nummeret til en ny operatør igjen? De ble vel uansett solgt til en av de svindyre store operatørene. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var det ikke de som solgte kundene sine eller noe slikt? Ser ikke problemet, er jo bare å overføre nummeret til en ny operatør igjen? De ble vel uansett solgt til en av de svindyre store operatørene. Det du glemmer å nevne er at mange av de som var nutelkunder mistet muligheten til å bruke sitt gamle telefonnummer i en stund, og det kan være irriterende. osv osv... Men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå