RamGuy Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Det var en venn.. Eller aner egentlig hvem han er Men jeg har fått et lite rykte her i bygda nå, så gud hår og hver mannsen kontakter meg når de skal bygge / skaffe seg ny PC nå. Han er skulle ha seg en grei gamer PC til under ti tusen kroner. Jeg har satt sammen denne: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=62166 Vil bare høre hva folket her syntes før vi går for det oppsettet For jeg tror jeg må ha glemt etter eller annet Syntes den ble litt vell billig.. Endret 29. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det var en venn.. Eller aner egentlig hvem han er Men jeg har fått et lite rykte her i bygda nå, så gud hår og hver mannsen kontakter meg når de skal bygge / skaffe seg ny PC nå. Han er skulle ha seg en grei gamer PC til under ti tusen kroner. Jeg har satt sammen denne: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=62166 Vil bare høre hva folket her syntes før vi går for det oppsettet For jeg tror jeg må ha glemt etter eller annet Syntes den ble litt vell billig.. du har glemt strømforsyning Lenke til kommentar
spectrA Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kommer glatt på 10,500,- me alle de plassene du skal bestille fra og du har glemt PSU. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor er logikken din for 2x160GB WD istedetfor en stor 500GB? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Kommer glatt på 10,500,- me alle de plassene du skal bestille fra og du har glemt PSU. Har jeg det? En Corsair TX650W er en PSU, en knakande god en også Hvor er logikken din for 2x160GB WD istedetfor en stor 500GB? Du kan kjøre den i ulike RAID-moduser om du vil. Stripping eller Speiling. Og hvis en av dem går fyken, som harddisker dessverre har en lei tedens til å gjøre, så har du faktisk en igjen som du kan leve med inntil du får igjen en på garantien eller kjøpt en ny en Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ville heller brukt 200 kr mer og kjøp 2*300- 320gb disker i speiling ,, eller raid 0 blir lissom litt lite plass med 160gb ,, Lenke til kommentar
spectrA Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Han tenker gjerne på 10000RPM hardisker da Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 står ganskle tydlig på info siden til disken at dette er en 7200rpm disk, men men kaka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå