radivx Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skal jeg lage la oss boykotte Motorola Timeport topic... barefordi den suger? Hele jobben til min far har hatt problemer med timeport... 500 stk!!! har blit fuckings lei timeport!!! Skall jeg syte og klage for d om??? Statestikk eller ikke... Skirv nå heller: Nokia skårer dårlig på service... Ikke, la oss boikotte dette skvipet... Dessuten har ejg erfaringen med nokia at enten digger du dem eller hater du dem... (og digger noe annet i stedet...) Men jeg gidder ikke diskutere statestikk, men dere kan være litt mindre aggresiv å la være å kalle alt dere ikke liker for skvip... Forresten legger jo Nokia inn dau etter 11mnd piller i mobilene... slik at de må reparere dem 1 gang så nokia holder max i 22mnd Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Grunnen til at 1 av 3 nokia tlf høres så mye ut er fordi det selges mange flere Nokia tlf en siemens osv hadde siemens solgt like mange tlf som nokia tror jeg det hadde blitt en del på reprasjon der å....! :o Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Grunnen til at 1 av 3 nokia tlf høres så mye ut er fordi det selges mange flere Nokia tlf en siemens osv hadde siemens solgt like mange tlf som nokia tror jeg det hadde blitt en del på reprasjon der å....! :o matte er noe dritt. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Grunnen til at 1 av 3 nokia tlf høres så mye ut er fordi det selges mange flere Nokia tlf en siemens osv hadde siemens solgt like mange tlf som nokia tror jeg det hadde blitt en del på reprasjon der å....! :o Jaja, men prosenten har ikke noe med antall objekter solgt. Hvis det er blitt solgt 100 Siemens, og to av dem må på rep. så er jo det 2%, enig? Og hvis det blir solgt 1000 Nokia og tjue av de må på reparasjon, er det også bare 2%. Er du med? Antallet telefoner som blir solgt har INGENTING med prosenten å gjøre! [smekk] Lenke til kommentar
radivx Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Men la oss slutte å flame... Noen liker rett og slett ikke nokia... og de kan jo ha sin mening uten og snakke drit... og så skal jeg oxo holde kjeft om motorola Lenke til kommentar
levlex Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Høres fint ut Vidiware!< Problemet er bare det at Nokia er størst, og at de som virkelig ikke går inn for å lage kvalitet selger best, så blir man en tanke sur....... Ps. Enig som f^^^ i at Timeport e noe dritent :smile: Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 har hatt flere nokia'er selv, og resten av familien har nokia.. Ingen problemer her i gården. Som en tidligere skrev her på forumet: "Jeg driter i om 70% av nokiane må på reperasjon. Ingen av de jeg kjøper må det hvertfall..." Bedre kan jeg ikke få sagt det, rett og slett...vurderer å ha det som signatur 8) Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 har hatt flere nokia'er selv, og resten av familien har nokia.. Ingen problemer her i gården. Som en tidligere skrev her på forumet: "Jeg driter i om 70% av nokiane må på reperasjon. Ingen av de jeg kjøper må det hvertfall..." Bedre kan jeg ikke få sagt det, rett og slett...vurderer å ha det som signatur 8) Da har du hatt flaks med nokia tlf, mine har holdt maks 1 år....! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 før likte eg nokia, no er det noko dritt, design deres bærer preg av at det er størrelsen det kjem an på, men dei er no for store.. like store som min 3310minst.. so hade nokia, og velkomme alle andre.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 6150 og tidligere var bra. Nyere telefoner enn det er bare dritt. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg var lei Nokia så jeg kjøpte en Ericsson T68i... dritt fornøyd . Ikke noe sånn tilfeldig slokking og simkort feil Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 6150 og tidligere var bra.Nyere telefoner enn det er bare dritt. Fra Nokia da, vel å merke... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Vi burde ikke være lei Nokia. Nokia må vel sies å være den mest nyskapende produsenten på mobilmarkedet (I europa). De tør å satse. Se f.eks på: 7650, 3650, 5510, 6800, 9210(i), N-Gage, (5100). Ikke alle har blitt en suksess, og det er ikke sikkert de kommer til å bli det heller, men Nokia skal ha ros for å prøve hvertfall. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Grunnen til at 1 av 3 nokia tlf høres så mye ut er fordi det selges mange flere Nokia tlf en siemens osv hadde siemens solgt like mange tlf som nokia tror jeg det hadde blitt en del på reprasjon der å....! :o Kårer herved trådens beste innlegg. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ja, man må jo ha litt latter i hverdagen og... Enig med deg der Vice... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 men da er vi enig da¨ Vi nokiabrukere har av og til jævla flaks... OG slipper feilene... Men jeg har heller ingen nokiaer med feil... vel... Hva er antall feil i % for alle produsenter? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Min gamle 5110 (som jeg byttet bort i en C35i, fra Siemens) var den mest robuste telefonen jeg har hatt, den datt ned fra over 2 meter, rett ned på betong-golvet og overlevde. Batteriet datt av. Jeg blåste av støv på telefonen og satte på batteriet, fungerer perfekt ennå... Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Min gamle Nokia 3310 virket bra i et og et halvt år den. Ja, det er ganske vanlig at billig-modellene til Nokia holder, det er ikke så mye teknologi i dem, som i proff-telefonene. Derimot, når man tenker på at Nokia har ca 50% feilmargin på telefonene sine i snitt, så kan man jo lure på om det er noen Proff-telefoner som holder mål i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 bare kjøp en p800 så blir man fornøyd hallo doom og masse gameboy spill og 3d spill en hææææææv av andre funksjoner også. skal kjøpe 128mb minnekort nå skal legge over musikksamlingen min på mobilen(rund 150 sanger) sier bare LØP OG KJØP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå