Gå til innhold

Er vi lei Nokia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja gjett. Neste phone blir en siemens S55 tror jeg. Må bare vente til det passer inn i budsjettet.

Har hatt en 6210 i 2 år og 1 mnd. Da jeg hadde hatt den i 11 måneder begynte den å oppføre seg rart. Skru seg av. Varsle om kalendernotater som ikke eksisterte, etc. Fikk den reparert på garantien, og i følge utskriften jeg fikk på EMTS ble nesten hele innmaten byttet ut.

Nå har det gått 1 år og 2 mnd siden reperasjonen. Og gjett hva som skjer? Telefonen begynner å gjøre akkurat det samme igjen.

Lenke til kommentar

Pfff, det er bare blåbær i forhold til min 3510. Den klikka ordentlig etter fire mnd. Den hadde også noen få "avslåinger" bare en uke etter kjøpet. Reparerte den to ganger, leverte den inn for tredje gang, da jeg snakka me en lager sjef på Elkjøp (Telefonen var kjøpt på Elkjøp). Jeg trua me forbrukerkontoret om jeg ikke fikk ny eller penga tilbake. Det hjalp, og jeg fikk byttet den inn i en Motorola T720 med et mellomlegg på 506,- kr.

Min oppfatning er at Nokia fra etter årsskiftet 1999/2000 er ustabile. Før den tid var (så godt som) alle Nokia pålitelige og trygge...

NÅ ER JEG FORNØYD!!! (og lei Nokia)

Lenke til kommentar

Nei, er ikke lei, og har ikke mer å si om den saken.

kyllingvippen:

Ødelakt av å miste dem i bakken? øøh, da har jeg gått glipp av noe eller? er det noe telefonene min har fått gjennomgå, så er det nettopp det å bli mistet osv.. Like fin etterpå, (nesten..bortsett fra riper osv noen ganger..)

Lenke til kommentar
kyllingvippen:

Ødelakt av å miste dem i bakken? øøh, da har jeg gått glipp av noe eller? er det noe telefonene min har fått gjennomgå, så er det nettopp det å bli mistet osv.. Like fin etterpå, (nesten..bortsett fra riper osv noen ganger..)

Sa ikke du nettopp "ikke mer å si om saken"? :lol:

Lenke til kommentar

Tele-Harry:

Les topic'en en gang til. Sett deg godt til rette i stolen. Tenk grundig over en gang til hva jeg skrev. Oiisann!! Et lite lys gikk opp? :lol:

Saken her er "Er vi lei Nokia?". Å i den saken hadde jeg ikke mer å si. Bør tele-harry tenke seg litt bedre om neste gang? tror nok det ja :yes:

Lenke til kommentar

Det ser ut som om mange ikke vet hvorfor Nokia-telefonene er blitt så skjøre etter ja, 99/00. Grunnen er at Nokia begynte omtrent da å kjøpe billigere deler til mobilene sine fra Asiatiske land (typ Taiwan osv), mens de før kjøpte fra Europa. Etter dette er det vel kanskje ikke så overraskende at kvaliteten på mobiltelefonene har sunket betraktelig, men synd er det, for personlig er jeg en stor fan av Nokias brukervennlighet og funksjoner. Riktignok når jeg nå skal kjøpe ny mobil (har en 3310 nå) skal jeg kjøpe en Ericsson fordi jeg er lei av alle feilene til Nokia. Så der fikk dere vite det :D

Lenke til kommentar

Kan dere slutte å fucke med nokia...

Og gi opp den spammingen...

JA hvorfor sier vi ikke FUCK alle brukere av andre telefoner enn nokia... som må rakke ned på nokiaa for de vet at nokia produserer telefoner som er gjevngode med deres... Og fordi om 1 av 1000 000 telefoner ikke funker så betyr det ikke at det er feil på resten av modellene...

Lenke til kommentar
Kan dere slutte å fucke med nokia...

Og gi opp den spammingen...

Skjerp deg! Et selskap som driter ut produkter som ikke funker til forbrukere som Nokia hevder IKKE har noen grunn til å legge skylden på Nokia, så er det på tide å si ifra! Hvis du driver å laller deg i en annen dimensjon med troen på at Nokia er best så velkommen tilbake igjen

Lenke til kommentar

En viss person her (les: vidiware) burde roe seg ned litt. Det er et faktum at over 60 prosent av Nokia sine mobiler har feil/mangler eller noe annet dritt. Les litt statistikk du før du begynner å snakke om at det kun er en av en mill. mob'er som klikker fra Nokia... Du kan vel lage en "Lei Motorola"-topic for eksempel du da vel! (Gjett hvor mange som gidder å svare etter å ha lest denna topicen...)

Lenke til kommentar

Jeg er på ingen måte lei Nokia. Jeg har hatt 3210 og 3310, og har nå 8310 og 6100. Den eneste jeg har hatt litt problemer med er 8310, men etter en firmware-oppgradering har den fungert som bare det.

Kan ikke tenke meg å bytte fra Nokias ordbok, PC suite, meny og spill :D

Lenke til kommentar
2 av 3 nokiaer som selges må til rep innen 6 måneder. statistikk!!!.
Det er et faktum at over 60 prosent av Nokia sine mobiler har feil/mangler eller noe annet dritt. Les litt statistikk du før du begynner å snakke om at det kun er en av en mill. mob'er som klikker fra Nokia...

Det finnes tre typer løgn.Hvit løgn,svart løgn og STATISTIKK.

Statistikk er bare antagelser.Man gjør en undersøkelse blant noen personer og ganger opp svaret.Altså ikke stol blindt på statistikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...