Frigata Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dude, her må du vera litt sjølvstendig. Me veit ingenting om kva jenta synest er funny, interessant whatsoever. Men for å komme med eit heilt banalt eksempel på morsom ting: fisk fram eller kjøp eit slips med morsomt mønster. F.eks. slips med tegneserie-figurar. Eg kan ikkje love deg at dette vil redde kvelden, for det vil det ikkje. Det kan uansett innleie ein morsom liten samtale som smått om senn kan leie til ein lengre samtale. Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Endret alt her ettersom ingen svarer mer i diskusjonen Endret 19. februar 2008 av dtnet Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei, det finnes nok ingen fasit til slikt. Spontane kommentarer er det som fungerer best, iallfall slik jeg har opplevd det. Om det er planlagt kan jeg garantere deg at jenta merker det. Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Endret alt her ettersom ingen svarer mer i diskusjonen Endret 19. februar 2008 av dtnet Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg vet. Jeg hadde tenkt til å spørre om moderator kan slette denne tråden. Hvis noen moderatorer ser dette, kan dere slette tråden? Takk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Moderator ser ikke noe privat eller personlig i denne tråden som gjør at du behøver å bekymre deg. Dette er en situasjon som de fleste av oss kommer opp i en eller annen gang i livet. (Noen av oss er så gamle at det har skjedd mer enn en gang...) Om noen skulle få vite om det så er det ikke noe galt i det, selv om det kan være litt flaut. Ta med deg de gode rådene du har fått, og så lar vi tråden være til hjelp for andre brukere som måtte komme i en lignende situasjon. Og lykke til! Send meg gjerne en PM hvis du forsatt ikke er sikker på om det var lurt å poste dette. Geir Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Greit. Da endrer jeg bare den infoen som jeg har fortalt om personen som jeg føler viser for mye. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå