CammiZ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva er egentlig forskjellen? Hvorfor skal jeg velge g800 fremfor g600? Er det noe forskjell på kamera, musikkspiller,lyd? Virker jo som om det er helt likt. Men jeg syntes egentlig g800 føltes mer solid og lå godt i hånda. G600 ser fin ut men mer plastikk liksom. Takk for svar! Lenke til kommentar
glosi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva er egentlig forskjellen? Hvorfor skal jeg velge g800 fremfor g600? Er det noe forskjell på kamera, musikkspiller,lyd? Virker jo som om det er helt likt. Men jeg syntes egentlig g800 føltes mer solid og lå godt i hånda. G600 ser fin ut men mer plastikk liksom. Takk for svar! Kameradelen på G800 er bedre. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Kameradelen på G800 er bedre. Ja er det virkelig bedre? Det får jo så mye kritikk, mens på g600 så står det kameraet er greit. Er musikkspilleren på g800 bra selv om det ikke er equalizer? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 G800 er en kanon telefon utseendemessig og innholdsmessig, men er ikke så god som det skrytes av på kameradelen. Alt er kjapt og logisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå