Gjest Intens svie i halsen gutt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hei, eg er en gutt på 16år som i går stod opp med en intens svie i halsen..Det var sterk smerte når eg svalget og hostet..eg har feber i tillegg så eg har ikkje spist på noen dager, og siden i går har eg knapt drikke noe..Det som skjer er at når eg drikker et glass vatn, tar eg en slurk, det svir, eg venter, tar en ny slurk, svir mer...Hva skjer med halsen min?? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Halsbetennelse, kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Gjest svie i halsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hei, eg er en gutt på 16år som i går stod opp med en intens svie i halsen..Det var sterk smerte når eg svalget og hostet..eg har feber i tillegg så eg har ikkje spist på noen dager, og siden i går har eg knapt drikke noe..Det som skjer er at når eg drikker et glass vatn, tar eg en slurk, det svir, eg venter, tar en ny slurk, svir mer...Hva skjer med halsen min?? Bruker foreløpig smertestillende for å dempe smerten... Lenke til kommentar
granny Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hei, eg er en gutt på 16år som i går stod opp med en intens svie i halsen..Det var sterk smerte når eg svalget og hostet..eg har feber i tillegg så eg har ikkje spist på noen dager, og siden i går har eg knapt drikke noe..Det som skjer er at når eg drikker et glass vatn, tar eg en slurk, det svir, eg venter, tar en ny slurk, svir mer...Hva skjer med halsen min?? Høres vel ut som du kan ha halsbetennelse? Er du 16 år og ikke hatt det før er du jammen heldig... Kan du se ned i halsen din og se om det ser rødt og "tett" ut der nede (hovne mandler) eventuelt med "gule klumper"? Lenke til kommentar
Gjest svie i halsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hei, eg er en gutt på 16år som i går stod opp med en intens svie i halsen..Det var sterk smerte når eg svalget og hostet..eg har feber i tillegg så eg har ikkje spist på noen dager, og siden i går har eg knapt drikke noe..Det som skjer er at når eg drikker et glass vatn, tar eg en slurk, det svir, eg venter, tar en ny slurk, svir mer...Hva skjer med halsen min?? Høres vel ut som du kan ha halsbetennelse? Er du 16 år og ikke hatt det før er du jammen heldig... Kan du se ned i halsen din og se om det ser rødt og "tett" ut der nede (hovne mandler) eventuelt med "gule klumper"? ser ikkje noe uvanlig..har fått time hos legevakten klokka 8 no, håper dei har råd. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Legen vet nok ganske sikkert hva som er galt ja. Lenke til kommentar
Gjest Gjest svie i halsen gutten Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Håper det er en god grunn til at eg går til legen da:P Det er litt kø der nede.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vær rask, så du ikke tar plassen til noen med sigdcelleanemi eller lungeødem! Lenke til kommentar
granny Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Er det halsbetennels så får du nok antibiotika og så går det over på noen få dager.. Lykke til! Endret 29. desember 2007 av granny Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er tabelett kur sant? i tillegg er stemmene min omtrent borte:p Lenke til kommentar
granny Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er tabelett kur sant? i tillegg er stemmene min omtrent borte:p Siden du er 16 så får du nok tabletter ja.. store... som du må svelge.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Helt standard halsbetennelse det der. Du får penicillin-tabletter hos legen sikkert, men hvis du sliter med å svelge de kan du få det i flytende form også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå