Gå til innhold

Ser du film helst alene eller med andre?

Coffey

Film  

232 stemmer

1. 1. Ser du den helst alene eller sammen med andre

• Alene
      134
    • Sammen med andre
      98

Anbefalte innlegg

Jeg har tendenser til å begynne å kjede meg dersom jeg ser film alene. Jeg blir utålmodig, og foretrekker derfor å se film sammen med andre. Unntaket er hvis det er en film jeg har sett før og er glad i.

Ser du generelt mykje dårlig film eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig^^

Klarer liksom ikke kose meg noe særlig hvis jeg ser alene. Blir dødt og ensomt :p

Men det skal sies at personer som hele tiden spør eller om man har en ung person som skal vite hvorfor de og dem gjør det og hva de sa og slikt hater jeg, da er det bedre å se uten dem. Men en god kompis som du kan diskutere litt av filmen med og ha det litt gøy underveis med under dødtidene er det beste uten tvil.

Lenke til kommentar

Eg finn det enklare å fokusere og setje meg inn i filmen når eg ser aleine. Komediar som ikkje krever utprega stor mengde tenking går fint i lag med andre. Er det derimot snakk om filmar som Donnie Darko, The Fountain eller Mulholland Drive så er det kjekkast å sjå aleine, men går fint i lag med andre når eg ser filmen om igjen seinare.

Lenke til kommentar
Jeg har et par venner som er like filmnerder som meg selv, så det hender jeg ser "storfilmer" og klassikere sammen med de. Ellers ser jeg den typen film alene.

Hollywood-søppel, nye "blockbusters", popcorn-underholdning, teen-movies og lignende er alltid moro å se sammen med en større gjeng :thumbup:

Forrige helg prøvde jeg å se Fight Club sammen med fire venner, to av de jenter. En svært så irriterende opplevelse kan man lett si..

Hahaha Tore! føle mæ litt truffet nu..

Lenke til kommentar

Det er gøyest å se film med andre, men det er et helvete å se film med meg.. jeg takler ikke at noen snakker under filmen..

jeg er et filmmenneske og ting som MÅ være på plass er:

-stillhet..

-god film..

-gjerne et teppe/dyne

-mørke..(jeg takler ikke lys eller andre forstyrrende objekter)

Prating kan skje før filmen..etter skal det i all hovdsak snakkes om filmen...

jeg er også av typen som liker å se rett gjennom en film..pauser kan skje, men det er helst i et marraton. (fks. Lotr trilogien)..

Ps: Det blir ofte til at jeg ser film alene eller med de eldre brødrene mine. Vi er alle frelst av alt som har med fantasy sjangeren innen bøker og film^^

Mvh. 2ball(s)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg savner en kino, hvor jeg og alle andre, som ikke trøkker tryne fullt i chips, brus, snop og annen faenskap med lyd, kan sitte alene i tussmørket og nyte en god film i ro og mak.

Til alle dere med knitrende poser og irriterende munnbevegelser; Brenn!

Ellers er jeg snill og rolig type ;) som ser film med likesinnede eller alene. Hvor og når har veldig mye å si ;D

TJALL abajs!

Endret av pukki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...