Gå til innhold

Ser du film helst alene eller med andre?

Coffey

Film  

232 stemmer

1. 1. Ser du den helst alene eller sammen med andre

• Alene
      134
    • Sammen med andre
      98

Anbefalte innlegg

Lette filmer og komedier funker selvfölgelig best i sosiale sammenhenger, men det förer som regel til masse prating og lite fokus paa selve filmen. Derfor er det jo bedre aa se tyngre filmer alene synes jeg, selv om jeg har venner som vet aa sette pris paa god film, er det fort gjort aa miste fokus hvis man ikke holder kjeft hele tiden. Og da kan man jo like gjerne sitte for seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg ser alene eller med andre avhenger av filmen, komedier og lignende filmer ser jeg gjerne med andre, men drama (som så få her liker) ser jeg gjerne alene.

Er blant dem som prater mye hvis jeg ser på film med andre, heldigvis ser det ut som de andre liker å snakke også :). Hvis man skulle holdt kjeft er det liten vits i å se film sammen med andre.

Lenke til kommentar

Valgte alene, da det er det jeg oftest gjør, og syns det er best for å få mest fokus på filmen. Når jeg ser film, spesielt filmer jeg ikke har sett før, så vil jeg ha et mer eller mindre 100% fokus på filmen fra start til slutt, og det får man sjelden når man ser den sammen med andre. Her er det selvsagt også unntak og variasjoner, da det kommer an på hvem man ser den med. Noen er flinke til å følge med, mens andre bare MÅ prate, lage lyder, drive med andre ting o.l.

Kommer også an på hva slags film det er, som mange her allerede har nevnt.

Lenke til kommentar

Jeg har utvalgte venner som er flinke til a se film. Jeg har ogsa utvalgte venner som jeg nekter a se film med. Enten sa blir det for komplisert, for kjedelig eller sa kom de plutselig pa noe morsomt som skjedde i timen som de ma fortelle midt i filmen. Det er ikke alle som forstar at nar en film star pa, sa skal man ikke prate om andre ting.

edit: Og som nevnt - folk som har en mistanke om handlingen, og velger a dele den med folk. Tar du feil sa er du en idiot, hvis du tilfeldigvis gjetter riktig sa har du odelagt opplevelsen for resten. Det er rett og slett ingenting a tjene pa det.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
edit: Og som nevnt - folk som har en mistanke om handlingen, og velger a dele den med folk. Tar du feil sa er du en idiot, hvis du tilfeldigvis gjetter riktig sa har du odelagt opplevelsen for resten. Det er rett og slett ingenting a tjene pa det.

Så enig, så enig. Fins knapt noe mer irriterende. :hrm: I tillegg til folk som hele tiden etter å ikke ha fulgt med, plutselig forlanger referat av hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som er verst - nar de ikke far med seg de forste 30 sekundene og ikke har gatt glipp av annet enn rollelisten, men gjennom hele filmen spor meg hva som skjer fordi de tror det ble forklart mens de slo av lyset eller nar de kommer 40 minutter for sent og spor hvorfor hovedpersonen sitter pa et tog (dette skjedde med meg da jeg sa North by Northwest). Hva svarer man til noe sant?

Lenke til kommentar

Ser oftest med andre, men ser alene av og til også. Det som er best med å se med andre er vel at du kan snakke om filmen med noen underveis/etter filmen, med måte da selvfølgelig.

Man følger kanskje best med når man ser den alene, men det kan jo variere. Liker best å se filmer med andre egentlig. Men må passe på at en ikke sitter å sier alt som er feil/dårlig med filmen, kan fort skje hvis det er flere som ser.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke bestemme meg. Hvis jeg skal se en film for første gang er det som oftest best å se den alene, da følger jeg mer med. Så det gjør jeg oftest, men det er ufattelig mye mer koselig å se en film sammen med andre. Å sitte i en sofa sammen med en jente eller tre mens man ser på en artig komedie, det er livet. ^^

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker nesten å se film med andre uansett hvilken film det er.

Det eneste som er forskjellen er hvem jeg ser film med. Er det dype filmer har jeg to kamerater jeg kan velge mellom. De andre er bråkete og irriterende, så de passer bedre til komedier/action filmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...