Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen restarter seg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
mulig mulig, jeg har nå tatt den av å satt den på igjen, uten at det har gjort noe efekt, maskinen restarter jo se før jeg i heletatt får gåt inn i Biosen nå, å ikke får jeg kak på noe kjølepasta heller for å legge den på nytt!

Du trenger nok litt hjelp ser jeg.

Det er "snøballs sjanse i helvete" at du monterer kjøler (LGA775) på rett måte med de temperaturene/ikke rekker å se Bios før "OHP" slår av maskinen.

Ikke utenkelig at du har klart å ødelegge plastmothakene, eller (til og med) ikke har vridd klipsene tilbake (mot pilens retning) før du trykker kjøler på plass.

Lenke til kommentar

jeg montere faktisk kjøleren riktig, men tror den får alt får dårlig kontkat, muligens fordi kjøleren har vert av og på en 3-4 ganger og en av gangen ble den igge montert riktig. og at det er alt for lite kjølepasta tilstede. nå er det ca bittelitt der.

men når jeg presser på kjøleribba synnker tempraturen drastisk med en gang, så nå er vi tilbake på det opprinelige problemet.

Win xp instalasjonen popper opp med blåskjerm når det er 2 min igjen, "fysisk minne dumping"

Endret av larstome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg montere faktisk kjøleren riktig, men tror den får alt får dårlig kontkat, muligens fordi kjøleren har vert av og på en 3-4 ganger og en av gangen ble den igge montert riktig. og at det er alt for lite kjølepasta tilstede. nå er det ca bittelitt der.

men når jeg presser på kjøleribba synnker tempraturen drastisk med en gang, så nå er vi tilbake på det opprinelige problemet.

Win xp instalasjonen popper opp med blåskjerm når det er 2 min igjen, "fysisk minne dumping"

Sier du at du sitter og holder "en tommel" på kjøler under hele intallasjonen?

"Me thinks not".

Du er "på stedet hvil", "rykk tilbake til start", "gå rett i fengsel" (monopol).. dvs:

SE Å FÅ NOEN SOM KAN HJELPE DEG TIL Å FIKSE KJØLER!

(Sorry CAPS-LOCK henger seg av og til).

:)

Lenke til kommentar

jeg hoder nokk ikke en tommel på, men med jeg har lakt en stor grosist katalog oppå for å skape press :)

men må har jeg faktisk freit å få festa kjølern litt sikkelig, men tror nokk det må ivisteres i en ny kjøler når sjappene som selger slik åpner igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...