Chivas610 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Selv er jeg Liverpool supporter, og håper selvfølgelig på en Liverpool seier. Men, jeg har vel knapt noen gang opplevd at Liverpool vinner når de virkelig har sjansen til å nærme seg toppen - etter at de andre lagene har "tabbet" seg ut. ManU tapte i dag, og det er nok til at Pool ikke takler presset. Arsenal ligger i skrivende stund under, og det styrker sjansene ytterligere Så, bare så satse i vei - "lettjente penger" Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Arsenal ligger i skrivende stund under, og det styrker sjansene ytterligere Men så vant jo Arsenal til slutt, så da øker vel sjansene for seier til oss igjen da? Endret 29. desember 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vitsen med denne tråden er? Lenke til kommentar
JoeCole_owns Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Livernull taper i morra. Eveton kommer foran dem. og taperne Livernull ender til slutt opp med sin vante femte plass!!! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 1978? Du kødder... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Aldri hørt om hverken Livernull eller Eveton. Hvilken liga spiller de i? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Aldri hørt om hverken Livernull eller Eveton. Hvilken liga spiller de i? Lurer jeg også på? Og hva i all verden er vitsen med denne tråden? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Trådstarter er vel raka fant nå. Lettjente penger... Endret 31. desember 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Lettjente penger... Jess, tror fyren ville kjent mer penger på å skyte noen for A-gjengen... Men, men... 0-0 ble det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå