TiNuSsS Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hei jeg er en gutt på 16 år, har hatt sex flere ganger, men jeg får aldri utløsning eller orgasme når jeg har sex... er det noe feil med meg? Er det noe jeg kan gjøre for at jeg får det? Hjelp MvH TiNuSsS Endret 21. januar 2008 av TiNuSsS Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ikke i det hele tatt. Rundt 50% av orgasmen sitter i hodet. Det vil si at hvis du ikke har hodet med deg så blir det vanskelig å få orgasme. Hvis du klarer å onanere deg til orgasme så er det ikke noe galt med deg rent fysisk. Da kan det være lurt å stille seg et par spørsmål som for eksempel om det føles rett å ha sex med denne personen. Om dere har nok forspill. Er du redd for å få orgasmen for tidlig og holder igjen? Er du sikker på partneren? Jeg har selv hatt problemer med å få orgasme når jeg har hatt dårlig samvittighet for noe. Hvis du derimot ikke klarer å onanere til orgasme heller så kan det være en ide å prate med en lege om det. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du får det vel når du runker vel...? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Ja jeg gjør det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da er det psykisk, sikker på partner, sikker på deg? Kan du være deg selv? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er langt i fra sikker på meg selv Hva mener du med om jeg kan være meg selv ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er du ikke sikker på deg selv, så er nok det problemet. Være deg selv? Les spørsmålet en gang til, er vel ikke så vanskelig å tenke. Klarer du å oppføre deg, som du gjør hjemme, være deg selv, du vet vel best. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, jeg får til det :-) Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har du bare hatt sex med kondom? Har selv opplevd at det ikke funket når han brukte kondom, det skjedde liksom aldri noe:p Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Har du bare hatt sex med kondom?Har selv opplevd at det ikke funket når han brukte kondom, det skjedde liksom aldri noe:p Jeg har hatt sex med og uten ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg